Beheer sprekersinzendingen eenvoudig met Abstract handling

Communicatie en sprekersbeheer makkelijk gemaakt

Het beheren van sprekersinzendingen hoeft niet meer moeilijk te zijn. Geen gedoe meer met honderden ongelezen e-mails, gemiste deadlines, verspreide documenten en het achterna zitten van reviewers voor feedback. Je kunt dit proces automatiseren met onze abstract handling software .
Abstract handling is de feature die jouw werk met ingezonden abstracts / contributies van sprekers makkelijker maakt. Je kunt eenvoudig abstracts van sprekers verzamelen, beoordelen en beheren, en hun waarde bepalen.

Verzamel efficiënt contributies

Soms weet je nog niet wie jouw sprekers zullen zijn en dat is prima. Je kunt gewoon vragen wie er wil bijdragen.

Auteurs dienen hun werk in via een formulier, of het nu een korte samenvatting, een volledig artikel of een poster is.

Dat is waar het contributieformulier en de oproep voor sprekers (call for papers) van pas komen.

Wijs automatisch de juiste reviewers toe

Geen chaos meer in je inbox.  Beheer sprekerscontributies met overzicht en controle. Niet elke inzending is een winnaar (sommige zijn briljant, terwijl andere misschien niet bij jouw visie passen). Daar komen reviewers in beeld. Reviewers bekijken de bijdragen, beoordelen ze en helpen beslissen wat goed genoeg is om in jouw programma voor te komen.

Dankzij onderwerpmatching en slimme categorisatie kan elke bijdrage worden beoordeeld door een reviewer met de juiste achtergrond of specialisatie.

Communiceer met bijdragers en reviewers

Waarom zou je het niet makkelijk maken? Geen versnipperde communicatie meer. E-mail of stuur berichten rechtstreeks vanuit onze software naar mogelijke sprekers en reviewers. Bijvoorbeeld om hen te updaten over de status van hun inzending of om reviewers te informeren over nieuwe opdrachten.


Je kunt berichten ook segmenteren op basis van beoordelingsstatus, onderwerp of type bijdrage, zodat je snel en nauwkeurig de juiste groep bereikt.

Alles op één plek

Als je honderden inzendingen binnenkrijgt, kan het handmatig beheren hiervansnel chaotisch aanvoelen Reviewers benaderen, scores najagen, bijhouden wat geaccepteerd is - de acties stapelen zich op. De abstract handling add-on brengt alles voor je samen.
Je kunt geautomatiseerd reviewers toewijzen, sprekers beheren ingebouwde communicatietools gebruiken.Ook krijg je duidelijke overzichten en de mogelijkheid om elke bijdrage te filteren, te downloaden of bij te werken.

Zo bespaart het je tijd en blijft jouw inbox georganiseerd.

Start direct
TNP_3127

Waarom is abstract handling software zo handig?

Wachtlijst

Stel deadlines in

Bepaal start- en einddata voor abstract submissions of contributies.



Stel limieten in-1

Beperk het aantal inzendingen

Stel limieten aanhoeveel abstracts iemand kan indienen.

Download deelnemerslijst

Download alle data

Exporteer abstracts, reviews en anderenformatie met één simpele klik.



ico-250-form-orange-1

Gestructureerd contributieformulier

Verzamel abstracts, artikelen of posters via een aangepast formulier.

ico-250-badge-orange-1

Eenvoudig sprekersbeheer

Koppel bijdragen direct aan sprekers, zodat je eenvoudig kunt beheren wie wat presenteert en jouw programma op schema blijft.

Online zichtbaarheid

Krijg een duidelijke beoordeling

Ingebouwde beoordelingsformulieren laten reviewers inzendingen efficiënt en consistent beoordelen in de software.

Realtime inzicht-1

Beoordelingsformulier voor reviewers

Laat reviewers inzendingen scoren op een gestandaardiseerde / uniforme manier.

Behoud flexibiliteit-1

Realtime status volgen

Houd de voortgang van inzendingen en beoordelingen op elk moment in de gaten.



Zoek- en filterfuncties

Filteren op onderwerp

Organiseer en filter sprekersinzendingen op onderwerp of categorie.



Social sharing

Slimme reviewer matching

Wijs reviewers automatisch toe op basis van onderwerp of expertise.

Wat zeggen andere eventprofessionals over aanmelder.nl?

  • "Another positive thing is the scan and badge system provided by aanmelder.nl which is truly commendable. The ability to generate on-the-spot badges without the need for pre-printing is a significant advantage. This feature streamlines the check-in process, reducing the logistical hassle associated with traditional badge printing and ensuring a smooth and efficient on-site experience for both organizers and participants."

  • "Goede ondersteuning tijdens ons event. Het platform van aanmelder.nl is echt onmisbaar geweest bij de planning, voorbereiding en uiteindelijk de aanmelding van de deelnemers. Mede dankzij aanmelder.nl verliep de organisatie van onze conferentie soepel!"

  • "What I like is that it is so easy to make different groups in your event attendee list, so you can communicate with several groups on different subjects. Really easy to make QR-codes, to scan them and badge each individual at your event."

  • "The provided functionalities (registration website and event check-in option with badge printing) greatly contribute to obtaining (and maintaining) satisfied customers. Our clients were very impressed with the overall experience."

Spring 2025 G2.com 3 badge column - 781 x 313
G2.com transparant BG - #FF7B51
Google transparant BG - #FF7B51
Eventplanner transparant BG - #FF7B51

Proactieve bescherming van je gegevens

Wij nemen veiligheid serieus

SOC 2

soc2-2

SOC 2 is bedoeld om auditors richtlijnen te bieden voor het evalueren van de operationele effectiviteit van de beveiligingsprotocollen van een organisatie.

Met SOC 2 Type II laat je zien dat je werkt met een betrouwbare softwarepartner die de veiligheid aantoonbaar op orde heeft. Zo kun jij met een gerust hart je werk doen — ook bij opdrachtgevers met hoge security-eisen. 

Heb je binnen je organisatie contact met de IT-afdeling? Dan is het goed om te weten (en te benoemen) dat aanmelder.nl een SOC 2-verklaring heeft. Dit is waardevol in gesprekken met bijvoorbeeld een IT-manager of compliance officer. Meer informatie over SOC 2 vind je op deze pagina.

ISO 27001

InformationSecuritySys_ISOIEC27001_col-1

ISO 27001 wordt beschouwd als de standaardnorm voor informatiebeveiligingsmanagement. Wat betekent dit voor jou?: 

De gegevens van jou en jouw deelnemers zijn veilig
De veiligheid van data van jou en jouw deelnemers is van het grootste belang voor aanmelder.nl
De afgelopen jaren heeft aanmelder.nl een veiligheidsorganisatie ontwikkeld die bescherming biedt op 5 niveaus.

aanmelder.nl is ISO27001:2022 gecertificeerd door DNV. Op deze pagina kun je het certificaat en de verklaring van toepasselijkheid downloaden.

 

GDPR Compliance

GDPR-compliant_logo@2x

Met privacy-by-design ingebouwd in ons platform, een toegewijde functionaris voor gegevensbescherming en duidelijke processen voor gegevensrechten, voldoet aanmelder.nl volledig aan de AVG.

We hosten alle gegevens in de EU en bieden verwerkersovereenkomsten gebaseerd op EU-modelclausules voor een veilige en juridisch solide basis.

soc2-2

SOC 2 is bedoeld om auditors richtlijnen te bieden voor het evalueren van de operationele effectiviteit van de beveiligingsprotocollen van een organisatie.

Met SOC 2 Type II laat je zien dat je werkt met een betrouwbare softwarepartner die de veiligheid aantoonbaar op orde heeft. Zo kun jij met een gerust hart je werk doen — ook bij opdrachtgevers met hoge security-eisen. 

Heb je binnen je organisatie contact met de IT-afdeling? Dan is het goed om te weten (en te benoemen) dat aanmelder.nl een SOC 2-verklaring heeft. Dit is waardevol in gesprekken met bijvoorbeeld een IT-manager of compliance officer. Meer informatie over SOC 2 vind je op deze pagina.

InformationSecuritySys_ISOIEC27001_col-1

ISO 27001 wordt beschouwd als de standaardnorm voor informatiebeveiligingsmanagement. Wat betekent dit voor jou?: 

De gegevens van jou en jouw deelnemers zijn veilig
De veiligheid van data van jou en jouw deelnemers is van het grootste belang voor aanmelder.nl
De afgelopen jaren heeft aanmelder.nl een veiligheidsorganisatie ontwikkeld die bescherming biedt op 5 niveaus.

aanmelder.nl is ISO27001:2022 gecertificeerd door DNV. Op deze pagina kun je het certificaat en de verklaring van toepasselijkheid downloaden.

 

GDPR-compliant_logo@2x

Met privacy-by-design ingebouwd in ons platform, een toegewijde functionaris voor gegevensbescherming en duidelijke processen voor gegevensrechten, voldoet aanmelder.nl volledig aan de AVG.

We hosten alle gegevens in de EU en bieden verwerkersovereenkomsten gebaseerd op EU-modelclausules voor een veilige en juridisch solide basis.

Benieuwd naar de beste oplossing voor jouw evenement?
Onze experts beantwoorden graag jouw vragen en helpen je bij het vinden van de beste oplossingen, specifiek afgestemd op jouw evenement. Vul het formulier in en een eventexpert neemt contact met je op om je te ondersteunen met praktisch advies en aanbevelingen.

Start je trial vandaag en ervaar het zelf

Trends, ontwikkelingen en nieuws

New features event management

Nieuwe functie :  “Parent pages”

Lees hoe je deze nieuwe hoofdpagina-functie kunt gebruiken om een intuïtieve en flexibele Event Website te creëren.