Deze uiteenlopende klantcases illustreren wat er mogelijk is met aanmelder.nl en met welke vraagstukken klanten bij aanmelder.nl terecht zijn gekomen. Per case staat aangegeven welke functionaliteiten hebben bijgedragen aan het succesvol en soepel organiseren van het evenement.
Facturatie via aanmelder.nl voor overzichtelijke rapportages en verrekeningen
Barcodes scannen en enquêteresultaten zichtbaar tijdens de borrel na afloop van het evenement.
Toegangsportaal voor Opel-dealers en een portal voor alle incentive-events
Genderneutrale keuzes in het aanmeldformulier doorgevoerd tot op de factuur voor dit bekroonde evenement.
Drie verschillende doelgroepen om specifiek te benaderen, ieder met eigen badge.
Het registratiesysteem voor congressen en andere academische evenementen met abstract handling
Huisstijl doorgevoerd in een template en één aanspreekpunt voor terugkerende evenementen.
Lokale samenwerking bij de opening van het vernieuwde Prinsenhof
Real time overzicht op alle aan- en afmeldingen voor goed gevulde rijen bij de Matthaüs Passion.
Een module voor mentoren en slim systeem voor slaapplekken.
Persoonlijk programma samenstellen zonder overlappingen of volle sessies tijdens open dagen.