Cases

Deze uiteenlopende klantcases illustreren wat er mogelijk is met aanmelder.nl en met welke vraagstukken klanten bij aanmelder.nl terecht zijn gekomen. Per case staat aangegeven welke functionaliteiten hebben bijgedragen aan het succesvol en soepel organiseren van het evenement.

Toegangsportaal voor Opel-dealers en een portal voor alle incentive-events

Genderneutrale keuzes in het aanmeldformulier doorgevoerd tot op de factuur voor dit bekroonde evenement.

Het registratiesysteem voor congressen en andere academische evenementen met abstract handling

Real time overzicht op alle aan- en afmeldingen voor goed gevulde rijen bij de Matthaüs Passion.

Persoonlijk programma samenstellen zonder overlappingen of volle sessies tijdens open dagen.

Een module voor mentoren en slim systeem voor slaapplekken.

Huisstijl doorgevoerd in een template en één aanspreekpunt voor terugkerende evenementen.

Barcodes scannen en enquêteresultaten zichtbaar tijdens de borrel na afloop van het evenement.

Lokale samenwerking bij de opening van het vernieuwde Prinsenhof

Facturatie via aanmelder.nl voor overzichtelijke rapportages en verrekeningen

Drie verschillende doelgroepen om specifiek te benaderen, ieder met eigen badge.