Cases

Deze uiteenlopende klantcases illustreren wat er mogelijk is met aanmelder.nl en met welke vraagstukken klanten bij aanmelder.nl terecht zijn gekomen. Per case staat aangegeven welke functionaliteiten hebben bijgedragen aan het succesvol en soepel organiseren van het evenement.

Lokale samenwerking bij de opening van het vernieuwde Prinsenhof

Het registratiesysteem voor congressen en andere academische evenementen met abstract handling

Persoonlijk programma samenstellen zonder overlappingen of volle sessies tijdens open dagen.

Real time overzicht op alle aan- en afmeldingen voor goed gevulde rijen bij de Matthaüs Passion.

Facturatie via aanmelder.nl voor overzichtelijke rapportages en verrekeningen

Barcodes scannen en enquêteresultaten zichtbaar tijdens de borrel na afloop van het evenement.

Genderneutrale keuzes in het aanmeldformulier doorgevoerd tot op de factuur voor dit bekroonde evenement.

Toegangsportaal voor Opel-dealers en een portal voor alle incentive-events

Drie verschillende doelgroepen om specifiek te benaderen, ieder met eigen badge.

Huisstijl doorgevoerd in een template en één aanspreekpunt voor terugkerende evenementen.

Een module voor mentoren en slim systeem voor slaapplekken.