Deelnemersbeheer

Haal veel meer uit deelnemersbeheer

We kunnen het er lang of kort over hebben: elk event draait natuurlijk om de deelnemers. En elke deelnemer is uniek. Hoe zorg je ervoor dat al deze mensen, met hun eigen wensen, beweegredenen, programma’s en achtergronden met hetzelfde enthousiasme terugkijken op jouw evenement? Onmogelijk? Het kan!  Met een slim en doordacht deelnemersbeheer. Wij helpen je graag.

Segmenten en filters

Deelnemersbeheer is bij ons namelijk veel meer dan simpelweg een contactenlijst uploaden en bijhouden. Stel je voor dat je alle denkbare segmenten en filters kunt aanmaken. Dan weet je precies wat je wilt weten van je deelnemers. Bijvoorbeeld wat hun functie en achtergrond is, maar je weet ook op hoeveel vegetariërs je kunt rekenen, wie er voor welke workshop komt én – niet onbelangrijk – wie al wel heeft geregistreerd, maar nog niet betaald.

Maak je ook gebruik van Event Check-in, dan kun je bijvoorbeeld filteren op het aantal no-shows en workshopbezoekers. Kortom: alle data in handen voor een succesvol event en een nog beter volgend event.

Overzicht in real-time dashboard

Met deelnemersbeheer breng je heel gemakkelijk al je deelnemers in kaart. In een overzichtelijk real-time dashboard zie je in een oogopslag alle kenmerken van de verschillende deelnemers en alle gegevens kun je uiteraard heel gemakkelijk aanpassen. Verder zijn er handige features zoals het ontdubbelen van adressen en het importeren en exporteren van genodigden en registraties.

Professionele communicatie

Vanuit aanmelder.nl verstuur je in een handomdraai naar alle deelnemers of geselecteerde groepen alle communicatie rondom het evenement. Zoals uitnodigingen, reminders, bevestigingen en natuurlijk de enquête na afloop.

API

Maak gebruik van de API en koppel aanmelder.nl met het CRM-systeem van jouw organisatie. De API zorgt ervoor dat de 2 systemen data met elkaar uitwisselen waardoor je je eigen crm gewoon kunt blijven gebruiken, maar wel kunt verrijken met de deelnemersdata uit aanmelder.nl.

Ken, zoek en filter jouw deelnemers

Doelgroepenbeheer

Overzicht deelnemers

Altijd een up-to-date overzicht in de status van het evenement.

Zoek- en filterfuncties

Doelgroepen-beheer

Creëer verschillende doelgroepen.

Download deelnemerslijst

Download deelnemerslijst

Maak een export van alle gegevens, of juist een specifiek deel.

Wachtlijst

Wachtlijstfunctie

Voor wanneer het maximum aantal deelnemers is bereikt.

Zoek- en filterfuncties

Zoek- en filterfuncties

Met de zoekfunctie kunt u eenvoudig deelnemers filteren en zoeken.

Contacten uploaden

Contacten uploaden

Label je contacten en bouw gerichte doelgroepen op.

Kopieer eenvoudig contacten

Kopieer eenvoudig contacten

Bouw met aanmelder.nl een langdurige relatie op met de doelgroep

Veiligheid

Veiligheid

Deelnemersgegevens worden veilig bewaard. 

Wat onze klanten over ons zeggen

  • "Another positive thing is the scan and badge system provided by aanmelder.nl which is truly commendable. The ability to generate on-the-spot badges without the need for pre-printing is a significant advantage. This feature streamlines the check-in process, reducing the logistical hassle associated with traditional badge printing and ensuring a smooth and efficient on-site experience for both organizers and participants."

  • "Goede ondersteuning tijdens ons event. Het platform van aanmelder.nl is echt onmisbaar geweest bij de planning, voorbereiding en uiteindelijk de aanmelding van de deelnemers. Mede dankzij aanmelder.nl verliep de organisatie van onze conferentie soepel!"

  • "What I like is that it is so easy to make different groups in your event attendee list, so you can communicate with several groups on different subjects. Really easy to make QR-codes, to scan them and badge each individual at your event."

  • "The provided functionalities (registration website and event check-in option with badge printing) greatly contribute to obtaining (and maintaining) satisfied customers. Our clients were very impressed with the overall experience."

Spring 2025 G2.com 3 badge column - 781 x 313
G2.com transparant BG - #FF7B51
Google transparant BG - #FF7B51
Eventplanner transparant BG - #FF7B51

Wij staan achter je

Onze software is zo gebruiksvriendelijk dat je zelf meteen aan de slag kunt. Maar we begrijpen ook dat je misschien vragen of advies nodig hebt. Onze supportcollega’s helpen je graag.

Proactieve bescherming van je gegevens

Wij nemen veiligheid serieus

SOC 2

soc2-2

SOC 2 is bedoeld om auditors richtlijnen te bieden voor het evalueren van de operationele effectiviteit van de beveiligingsprotocollen van een organisatie.

Met SOC 2 Type II laat je zien dat je werkt met een betrouwbare softwarepartner die de veiligheid aantoonbaar op orde heeft. Zo kun jij met een gerust hart je werk doen — ook bij opdrachtgevers met hoge security-eisen. 

Heb je binnen je organisatie contact met de IT-afdeling? Dan is het goed om te weten (en te benoemen) dat aanmelder.nl een SOC 2-verklaring heeft. Dit is waardevol in gesprekken met bijvoorbeeld een IT-manager of compliance officer. Meer informatie over SOC 2 vind je op deze pagina.

ISO 27001

InformationSecuritySys_ISOIEC27001_col-1

ISO 27001 wordt beschouwd als de standaardnorm voor informatiebeveiligingsmanagement. Wat betekent dit voor jou?

-  De gegevens van jou en jouw deelnemers zijn veilig

-  De veiligheid van data van jou en jouw deelnemers is van het grootste belang voor aanmelder.nl

-  De afgelopen jaren heeft aanmelder.nl een veiligheidsorganisatie ontwikkeld die bescherming biedt op 5 niveaus.

aanmelder.nl is ISO27001:2022 gecertificeerd door DNV. Op deze pagina kun je het certificaat en de verklaring van toepasselijkheid downloaden.

 

GDPR Compliance

GDPR-compliant_logo@2x

Met privacy-by-design ingebouwd in ons platform, een toegewijde functionaris voor gegevensbescherming en duidelijke processen voor gegevensrechten, voldoet aanmelder.nl volledig aan de AVG.

We hosten alle gegevens in de EU en bieden verwerkersovereenkomsten gebaseerd op EU-modelclausules voor een veilige en juridisch solide basis.

soc2-2

SOC 2 is bedoeld om auditors richtlijnen te bieden voor het evalueren van de operationele effectiviteit van de beveiligingsprotocollen van een organisatie.

Met SOC 2 Type II laat je zien dat je werkt met een betrouwbare softwarepartner die de veiligheid aantoonbaar op orde heeft. Zo kun jij met een gerust hart je werk doen — ook bij opdrachtgevers met hoge security-eisen. 

Heb je binnen je organisatie contact met de IT-afdeling? Dan is het goed om te weten (en te benoemen) dat aanmelder.nl een SOC 2-verklaring heeft. Dit is waardevol in gesprekken met bijvoorbeeld een IT-manager of compliance officer. Meer informatie over SOC 2 vind je op deze pagina.

InformationSecuritySys_ISOIEC27001_col-1

ISO 27001 wordt beschouwd als de standaardnorm voor informatiebeveiligingsmanagement. Wat betekent dit voor jou?

-  De gegevens van jou en jouw deelnemers zijn veilig

-  De veiligheid van data van jou en jouw deelnemers is van het grootste belang voor aanmelder.nl

-  De afgelopen jaren heeft aanmelder.nl een veiligheidsorganisatie ontwikkeld die bescherming biedt op 5 niveaus.

aanmelder.nl is ISO27001:2022 gecertificeerd door DNV. Op deze pagina kun je het certificaat en de verklaring van toepasselijkheid downloaden.

 

GDPR-compliant_logo@2x

Met privacy-by-design ingebouwd in ons platform, een toegewijde functionaris voor gegevensbescherming en duidelijke processen voor gegevensrechten, voldoet aanmelder.nl volledig aan de AVG.

We hosten alle gegevens in de EU en bieden verwerkersovereenkomsten gebaseerd op EU-modelclausules voor een veilige en juridisch solide basis.

Start je trial vandaag en ervaar het zelf

Trends, ontwikkelingen en nieuwtjes

New features event management

Nieuwe functie :  “Parent pages”

Lees hoe je deze nieuwe hoofdpagina-functie kunt gebruiken om een intuïtieve en flexibele Event Website te creëren.