Event Check-in

Heet je bezoekers professioneel en hartelijk welkom

Showtime! Vandaag is de dag van de opening en je hebt niets aan het toeval overgelaten. Dit wordt hoe dan ook een topevent. En dat begint al met de ontvangst: je weet precies wie er komen.

Via Event Check-in heb je namelijk niet alleen de gegevens van de deelnemers bij de hand, maar weet je ook precies welke sessies ze gaan bezoeken. Zo heb je meteen een idee van de opkomst bij de verschillende sessies en heb je effectieve marketingdata voor komende events in huis. Kortom: alles om jouw bezoekers te verwelkomen en aan je te binden.

imageedit_1_8647068404

Een goede voorbereiding voor een soepele check-in

Jij weet het ook: bij een geslaagd evenement draait het niet om de dag zelf, maar om de weken daarvoor. Met Event Check-in weet je in elk geval zeker dat het inchecken soepel verloopt. Je maakt een ontwerp voor de naambadges, in de huisstijl van het event. Bij het registreren krijgen de gasten een QR-code die ze later gebruiken om in te checken. 

Makkelijk en efficiënt inchecken

Verwacht je een grote opkomst? Ook dan hoeven je gasten niet te dringen of te wachten voor de ingang. Met onze speciale tablets scant het welkomstteam de QR-code en de badge rolt meteen uit de printer. Voor de gasten die niet komen, ligt er dus ook geen badge klaar. Dat voorkomt verspilling. Deelnemers zijn meteen ingecheckt. Er is de hele dag een engineer van ons aanwezig, zodat je zeker weet dat je op onze techniek kunt bouwen.

Waardevolle gegevens voor je volgende event

Intussen heb je een berg aan interessante informatie over je gasten verzameld. Daar heb je ook ná het evenement nog wat aan. Je weet bijvoorbeeld precies wie er wel en wie er niet zijn geweest. Daarop kun je de inhoud van vervolgacties afstemmen. Van de deelnemers weet je ook welke sessies ze hebben bezocht en dus waar hun interesses liggen. Alles om het volgende evenement nóg beter te kunnen voorbereiden.

Een professionele eerste indruk on-site

Gepersonaliseerd

Gepersonaliseerd

Badges op maat gemaakt

Laatkomers

Laatkomers

Direct aanmelden en inchecken

Veilige tickets

Veilige tickets

Voorzien van een QR code

Deelnemerslijsten

Deelnemerslijsten

Real-time inzage in de deelnemerslijst

Notificaties

Notificaties

VIP-gasten? Krijg een sms-alert!

Badgeprinting

Badgeprinting

De badge rolt direct uit de printer

Wat onze klanten over ons zeggen

  • "Another positive thing is the scan and badge system provided by aanmelder.nl which is truly commendable. The ability to generate on-the-spot badges without the need for pre-printing is a significant advantage. This feature streamlines the check-in process, reducing the logistical hassle associated with traditional badge printing and ensuring a smooth and efficient on-site experience for both organizers and participants."

  • "Goede ondersteuning tijdens ons event. Het platform van aanmelder.nl is echt onmisbaar geweest bij de planning, voorbereiding en uiteindelijk de aanmelding van de deelnemers. Mede dankzij aanmelder.nl verliep de organisatie van onze conferentie soepel!"

  • "What I like is that it is so easy to make different groups in your event attendee list, so you can communicate with several groups on different subjects. Really easy to make QR-codes, to scan them and badge each individual at your event."

  • "The provided functionalities (registration website and event check-in option with badge printing) greatly contribute to obtaining (and maintaining) satisfied customers. Our clients were very impressed with the overall experience."

Spring 2025 G2.com 3 badge column - 781 x 313
G2.com transparant BG - #FF7B51
Google transparant BG - #FF7B51
Eventplanner transparant BG - #FF7B51

Kies voor gemak en lease jouw Event Check-In apparatuur

Organiseer jij regelmatig evenementen en wil je altijd paraat zijn voor de volgende? Kies dan voor onze lease-optie!

Als lease klant krijg je niet alleen toegang tot onze Event Check-in apparatuur in huis, maar ook tot onze badge builder, waarmee je zelf opgemaakte badges kunt creëren. Vereenvoudig jouw eventorganisatie en neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie.

Kies uit 3 verschillende gepersonaliseerde badges

Kleine Badge

Kleine Badge

  • 85 x 54 mm
  • Compact formaat
  • Hoge print snelheid
Grote Badge

Grote Badge

  • 106 x 85 mm
  • Enkelzijdig
  • Voeg workshops en iconen toe
Butterfly badge

Butterfly badge 

  • 96 x 82 mm
  • Randloos printen
  • Tweezijdig, gevouwen sticker

Prospector app

Met de prospector app scannen standhouders de badge van deelnemers voor hun contactgegevens. Deze leads zijn zo gemakkelijk op te volgen na afloop van het evenement. Verzamel waardevolle content voor standhouders en maak het voor deelnemers nog makkelijker om te netwerken.

Benieuwd naar de beste oplossing voor jouw evenement?
Onze experts beantwoorden graag jouw vragen en helpen jij bij het vinden van de beste oplossingen, specifiek afgestemd op jouw evenement. Vul het formulier in en een eventexpert neemt contact met je op om je te ondersteunen met praktisch advies en aanbevelingen.

Proactieve bescherming van je gegevens

Wij nemen veiligheid serieus

SOC 2

soc2-2

SOC 2 is bedoeld om auditors richtlijnen te bieden voor het evalueren van de operationele effectiviteit van de beveiligingsprotocollen van een organisatie.

Met SOC 2 Type II laat je zien dat je werkt met een betrouwbare softwarepartner die de veiligheid aantoonbaar op orde heeft. Zo kun jij met een gerust hart je werk doen — ook bij opdrachtgevers met hoge security-eisen. 

Heb je binnen je organisatie contact met de IT-afdeling? Dan is het goed om te weten (en te benoemen) dat aanmelder.nl een SOC 2-verklaring heeft. Dit is waardevol in gesprekken met bijvoorbeeld een IT-manager of compliance officer. Meer informatie over SOC 2 vind je op deze pagina.

ISO 27001

InformationSecuritySys_ISOIEC27001_col-1

ISO 27001 wordt beschouwd als de standaardnorm voor informatiebeveiligingsmanagement. Wat betekent dit voor jou?

-  De gegevens van jou en jouw deelnemers zijn veilig
De veiligheid van data van jou en jouw deelnemers is van het grootste belang voor aanmelder.nl


-  De afgelopen jaren heeft aanmelder.nl een veiligheidsorganisatie ontwikkeld die bescherming biedt op 5 niveaus.

aanmelder.nl is ISO27001:2022 gecertificeerd door DNV. Op deze pagina kun je het certificaat en de verklaring van toepasselijkheid downloaden.

 

GDPR Compliance

GDPR-compliant_logo@2x

Met privacy-by-design ingebouwd in ons platform, een toegewijde functionaris voor gegevensbescherming en duidelijke processen voor gegevensrechten, voldoet aanmelder.nl volledig aan de AVG.

We hosten alle gegevens in de EU en bieden verwerkersovereenkomsten gebaseerd op EU-modelclausules voor een veilige en juridisch solide basis.

soc2-2

SOC 2 is bedoeld om auditors richtlijnen te bieden voor het evalueren van de operationele effectiviteit van de beveiligingsprotocollen van een organisatie.

Met SOC 2 Type II laat je zien dat je werkt met een betrouwbare softwarepartner die de veiligheid aantoonbaar op orde heeft. Zo kun jij met een gerust hart je werk doen — ook bij opdrachtgevers met hoge security-eisen. 

Heb je binnen je organisatie contact met de IT-afdeling? Dan is het goed om te weten (en te benoemen) dat aanmelder.nl een SOC 2-verklaring heeft. Dit is waardevol in gesprekken met bijvoorbeeld een IT-manager of compliance officer. Meer informatie over SOC 2 vind je op deze pagina.

InformationSecuritySys_ISOIEC27001_col-1

ISO 27001 wordt beschouwd als de standaardnorm voor informatiebeveiligingsmanagement. Wat betekent dit voor jou?

-  De gegevens van jou en jouw deelnemers zijn veilig
De veiligheid van data van jou en jouw deelnemers is van het grootste belang voor aanmelder.nl


-  De afgelopen jaren heeft aanmelder.nl een veiligheidsorganisatie ontwikkeld die bescherming biedt op 5 niveaus.

aanmelder.nl is ISO27001:2022 gecertificeerd door DNV. Op deze pagina kun je het certificaat en de verklaring van toepasselijkheid downloaden.

 

GDPR-compliant_logo@2x

Met privacy-by-design ingebouwd in ons platform, een toegewijde functionaris voor gegevensbescherming en duidelijke processen voor gegevensrechten, voldoet aanmelder.nl volledig aan de AVG.

We hosten alle gegevens in de EU en bieden verwerkersovereenkomsten gebaseerd op EU-modelclausules voor een veilige en juridisch solide basis.

Trends, ontwikkelingen en nieuwtjes

New features event management

Nieuwe functie :  “Parent pages”

Lees hoe je deze nieuwe hoofdpagina-functie kunt gebruiken om een intuïtieve en flexibele Event Website te creëren.

New features event management

Nieuwe functie :  “Parent pages”

Lees hoe je deze nieuwe hoofdpagina-functie kunt gebruiken om een intuïtieve en flexibele Event Website te creëren.