Showcases
Read time: 1 minute

SPAR smaakt steeds groener - aanmelder.nl

Door: event engineer Tjard.

Tijdens de SPAR beurs in DeFabrique in Utrecht werden diverse producten tentoongesteld voor franchisenemers en was er veel mogelijkheid om bij de stands wat eten en/of drinken uit te proberen.

Het event vond plaats op woensdag 13 februari, waarbij de gasten vanaf 10 uur konden inchecken. Na de check-in liepen de gasten door de zaal waar een overvloed aan stands stond van alle etensproducten waar aan gedacht kan worden en meer. Allemaal netjes geordend in de categorie waar de stand tot behoorde, denk aan ontbijt/maaltijd/borrel. Ook was er een ‘SPAR lab’ waar startups de kans kregen om hun product te promoten en er gestemd kon worden voor het beste product. Op het Recycleplein werd recycling gepromoot om het bewustzijn te verhogen voor een beter milieu.

Door de geleidelijke opkomst was er aan 3 printers, met meerdere tablets per printer, al genoeg om alle 1600 deelnemers met een soepel verloop in te checken. Dankzij de verschillende kleuren badges was er duidelijk te onderscheiden wie bij welke groep behoorde (standhouders/bezoekers/late inschrijvingen) en met bandjes en een label op de badge werd aangegeven of de bezoeker boven de achttien was i.v.m. alcoholische drankjes op de beurs.

Om 6 uur kwam er een einde aan de geslaagde beurs en was er nog de optie om gezamenlijk wat te eten.

Get notified on new marketing insights

Be the first to know about new B2B SaaS Marketing insights to build or refine your marketing function with the tools and knowledge of today’s industry.