Blog

Downtime aanmelder.nl

10 oktober 2018

Gisteren, dinsdag 9 oktober, was aanmelder.nl tussen 17:00 en 19:00 helaas niet bereikbaar doordat onze systemen overbelast waren. Een aantal van onze klanten gebruikt een geautomatiseerde koppeling ( API ) tussen hun systemen en de onze om hun aanmeldingen te beheren. Bij één van deze klanten was iets op hol geslagen waardoor honderden verzoeken tegelijk werden ingediend. Onze koppeling zou deze overvloed moeten weigeren, maar nam alle verzoeken aan, waardoor alles stil kwam te staan. Je kunt het vergelijken met doseerlichten bij de oprit van de snelweg: als je teveel auto's de weg op laat ontstaat er een file en is niemand op tijd voor het eten thuis.
Lees meer...

Nieuw: dubbelzijdige stickerbadges

02 oktober 2018

Naast de twee formaten badges die je van aanmelder.nl gewend bent, hebben we de stickerbadge aan het assortiment toegevoegd. Hoe werkt het? De deelnemer checkt in, de stickerbadge komt uit de Scan & Badge printer, de host plakt de twee zijden van de stickerbadge gemakkelijk aan elkaar, lanyard eraan en klaar! Première stickerbadges tijdens Exact Live 2018. Dubbelzijdige stickerbadge Twee zijden om te personaliseren Geen plastic badgehouder meer nodig Borderless printing Geschikt voor enkele en dubbele lanyards Interesse in de dubbelzijdige stickerbadge op jouw evenement? Neem dan contact met ons op.
Lees meer...

Topevenement: RILEM-week TU Delft

11 september 2018

Op 27/28/29 augustus organiseerde TU Delft de RILEM-week. Deze week is in het leven geroepen om (internationale) wetenschappelijke samenwerking op het gebied van constructiematerialen te verbeteren. TU Delft heeft aanmelder.nl ingezet om het aanmeldproces van deelnemers uit meer dan 70 (!) landen in goede banen te leiden. Scan & Badge Scan & Badge zorgde, samen met professionele hosts voor een soepel check-in proces, waardoor ieder op tijd kon beginnen met zijn/haar workshop of presentatie. Deelnemers ontvingen bij aankomst een persoonlijke badge.
Lees meer...

Nieuwe event app voor deelnemers

04 september 2018

Integratie event app EventInsight EventInsight en aanmelder.nl slaan de handen ineen! We hebben de event app geïntegreerd met de software van aanmelder.nl. Wat betekent dat? Real time bezoekersregistratie Persoonlijk programma voor deelnemers Lvie polling Interactie tussen deelnemers, sponsoren en exposanten Datefunctie om afspraken in te plannen met standhouders Leadgeneratie door QR-technologie Uitgebreide rapportage met relevante statistieken Website EventInsight Neem contact met ons op voor de mogelijkheden op jouw evenement.
Lees meer...

Verbeterd toegangsmanagement

30 augustus 2018

Evenementen maken in teamverband wordt gemakkelijker met het vernieuwde toegangsmanagement in aanmelder.nl Wat gaat er veranderen? Toegang van users tot evenementen wordt centraal geregeld via de organisatie . Onder deze organisatie in aanmelder.nl vallen alle evenementen van jouw bedrijf of organisatie. We hebben dit toegangsmanagement in het leven geroepen om eenvoudiger in teams te werken, verschillende autorisatieniveaus toe te kennen in aanmelder.nl-users die co-organisatoren zijn van evenementen.
Lees meer...

Vernieuwd facturatieproces

29 augustus 2018

Bij aanmelder.nl zijn we continu bezig met het verbeteren van processen. Onlangs is het facturatieproces onder de loep genomen waardoor een aantal wijzigingen hebben plaatsgevonden. Misschien heb je al een aantal veranderingen opgemerkt. De belangrijkste wijzigingen zijn: Het is nu verplicht om een IBAN-nummer op te geven bij het publiceren van een betaald evenement. Met de juiste gegevens kan er vanuit DCS (aanmelder.nl) een vlotte uitbetaling plaatsvinden van de ticketgelden van deelnemers na afloop van het evenement.
Lees meer...

Nieuwe collega: Fien

13 juni 2018

Wat leuk, alweer een nieuw gezicht! Wie ben je? Fien: Ik ben Fien! Waar kom je vandaan? Fien: Oorspronkelijk uit Wortegem-Petegem (Ja, dat is België), maar laten we zeggen regio Gent. Sinds drie jaar woon ik nu in Nederland. Verhuisd voor de liefde, het klassieke verhaal zeg maar. We hebben elkaar ontmoet tijdens een kitesurf vakantie. We houden allebei veel van sport. Je bent al even begonnen, en toen meteen op vakantie gegaan. Waar ben je geweest? Fien: Voor 3 weken naar Peru! Veel gezien en rondgereisd.
Lees meer...
vacature

Vacature Student Demo Team

16 mei 2018

Ben je op zoek naar een leuke bijbaan, met flexibele uren veel mogelijkheden om relevante ervaring op te doen? Wij zijn op zoek naar een: Student voor Demo Team in Delft Als lid van het Demo Team help je geinteresseerde gebruikers kennismaken met de software van aanmelder.nl. Je verzamelt nieuwe relaties die interesse hebben in de demo en je volgt eventuele vragen die de relaties hebben op. Je werkt samen met de Account Manager en de Support Specialist. Wat je doet? Demo geven via telefoon
Lees meer...
vacature

Vacature Student Developer

16 mei 2018

Ben je op zoek naar een leuke bijbaan, met flexibele uren en veel mogelijkheden om relevante ervaring op te doen? Wij zijn op zoek naar een: Student Developer in Delft Als Student Developer assisteer je andere developers bij aanmelder.nl bij het produceren van gave features in aanmelder.nl. We hebben veel projecten rondom encryptie en veiligheid van gegevens, financiële technologie, mobile apps voor op de events en backend server optimalisatie. Onze stack is AWS EC2, Linux, Postgresql, Python, Bootstrap, JQuery.
Lees meer...

Over namen, gender en aanspreekvormen

11 mei 2018

aanmelder.nl doet deelnemersregistratie voor evenementen. Daarom doen we heel veel met namen: veel evenementen beginnen met het uploaden van een lijst van contactpersonen die uitgenodigd worden. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden en krijgen daarvoor een bevestigingsbericht en eventueel een factuur. De organisator kan vervolgens gemakkelijk berichten sturen naar alle deelnemers en hun gegevens exporteren voor verdere verwerking. Om bovenaan een mailtje de juiste aanspreekvorm te kunnen zetten,
Lees meer...
vacature

Vacature event engineer op locatie

11 april 2018

Ben je op zoek naar een leuke bijbaan, met flexibele uren en tussendoor tijd om te studeren? Wij zijn op zoek naar een: Event Engineer Als Event Engineer assisteer je event organisatoren bij het inrichten van een soepele check-in van deelnemers. Je installeert de Scan & Badge apparatuur (tablets en printers) en ondersteunt de organisator met het gebruik van de apparatuur. Nadat alle apparatuur is geïnstalleerd sta je stand-by en heb je ‘vrije’ tijd om bijvoorbeeld te studeren. Wat je doet?
Lees meer...

CO2-neutraal

29 maart 2018

Jouw event CO2-neutraal Maak je event CO2-neutraal en laat je deelnemers bij registratie weten dat ze te maken hebben met een duurzaam en klimaatvriendelijk event. Wij berekenen hoeveel CO2 er moet worden gecompenseerd en faciliteren de geldtransitie. Wij maken een banner zodat jouw contacten en deelnemers zien hoe groen jouw event is. Hoe nu te beginnen? Wil je een event CO2 neutraal organiseren? Wat leuk en goed voor het klimaat! Wij helpen je graag hierbij. De implementatie van CO2-neutraal is nog in aanbouw, maar we zijn erg enthousiast en aan het inventariseren voor welk type organisatoren dit interessant is.
Lees meer...

AVG wetswijziging

29 maart 2018

Op 25 mei 2018 treedt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in werking. De AVG is ook bekend onder de Engelse naam: General Data Protection Regulation (GDPR). De AVG is ter vervanging van de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). Op 25 mei 2018 gaat in de gehele Europese Unie dezelfde privacywetgeving gelden. De eerdere privacyrichtlijn werd vastgesteld toen internet nog in de kinderschoenen stond. Daarom is de Europese privacywetgeving nu herzien. Wat verandert de AVG aan de verantwoordelijkheden van organisator van evenementen? Deelnemers van jouw evenementen hebben door de AVG sterkere en meer uitgebreide privacyrechten.
Lees meer...

Scan & Badge breidt uit

06 maart 2018

Meer tablets en badgeprinters We hebben onze dienst Scan & Badge: on-site inchecken en badge printing uitgebreid 19 nieuwe tablets en 8 nieuwe printers! Die waren nodig om de vraag naar het entreemanagement met Scan & Badge aan te kunnen. Gelijktijdig kunnen we nu grote evenementen van Scan & Badge voorzien. Zoals de aankomende Startersdagen van de Kamer van Koophandel op verschillende locaties in Nederland. Ben je benieuwd naar Scan & Badge voor jouw evenement? Vraag naar de mogelijkheden!
Lees meer...

Het verhaal achter onze muurschildering

29 augustus 2017

Het verhaal achter dit ontwerp gaat terug naar de begintijd van aanmelder.nl. Founders Freek en Jelle hadden boven hun bureau in het eerste aanmelder.nl kantoor een poster hangen van het computerspel Day of the tentacle . In dit spel roept een roze tentakel "I can take on the world!" En nu, bijna tien jaar later, is deze octopus verwerkt in deze levensgrote muurschildering in het nieuwe aanmelder.nl kantoor. De hand en de tentakel die de ‘handen’ in één slaan staan ook voor de samenwerking tussen aanmelder.
Lees meer...

aanmelder.nl highlight: De reminder

29 augustus 2017

Soms hebben toekomstige deelnemers een overvolle mailbox of hebben ze nog geen tijd gehad om zich aan te melden voor jouw evenement. Dan is het ideaal om deze deelnemers nog een herinnering te sturen van de uitnodiging die ze destijds hebben ontvangen. Één of twee reminders versturen is vaak meer dan genoeg. Je wilt je deelnemers namelijk niet té vaak berichten sturen. Een reminder versturen is een fluitje van een cent. aanmelder.nl ziet namelijk automatisch wie nog niet hebben gereageerd op je uitnodiging.
Lees meer...

Do's & don'ts

25 juli 2017

Het maken van een overzichtelijk aanmeldformulier kan soms best een puzzel zijn. Waar doe je wel goed aan en waaraan juist niet? Met deze drie Do's & don'ts helpen we jou op weg naar een optimaal aanmeldformulier! Do! Neem de tijd om een goed aanmeldformulier in elkaar te zetten en test alle berichten die je wil gaan versturen. Door zelf tests uit te voeren voorkom je kleine fouten die bij je deelnemers voor verwarring zorgen. Via aanmelder.nl kun je zelf enquetes en berichten versturen naar bepaalde doel- of deelnemersgroepen ; maak hier gebruik van! Als je je doelgroep goed weet te bereiken, verhoog je het aantal bezoekers op je evenement.
Lees meer...

Wel zo veilig; HTTPS

27 juni 2017

aanmelder.nl verwerkt veel informatie van jou als organsiator en je deelnemers. Met deze informatie gaan wij zo voorzichtig mogelijk om. Vandaar dat aanmelder.nl altijd gebruik maakt van een HTTPS-verbinding. Wat is HTTP(S)? HTTP is het "Hyper Text Transfer Protocol" waarmee je browser informatie verstuurt en ontvangt. De S staat voor "Secure". Een HTTPS verbinding is dus versleuteld. Zelfs als iemand de gegevens onderweg onderschept, bijvoorbeeld op een openbaar WiFi-netwerk, kunnen ze deze niet lezen of veranderen.
Lees meer...

Plan je berichten in

27 juni 2017

Wil je een bericht versturen dat je eigenlijk allang klaar hebt staan in aanmelder.nl? Het kan! Met deze nieuwe functionaliteit kun je al gemaakt berichten inplannen om in de toekomst te versturen. Handig als je berichten op een specifiek tijdstip wilt versturen of als je een bericht al klaar hebt staan in aanmelder.nl. Zo hoef jij er niet meer naar om te kijken. Ga naar berichten en stel je bericht op. Stuur eventueel een paar testmails naar jezelf om te kijken of alles goed staat. Als je zeker weet dat je bericht helemaal correct is, ga je naar het desbetreffende bericht.
Lees meer...

Even voorstellen: Suzanne!

27 juni 2017

“Ik ben bij aanmelder.nl begonnen als stagiar. Voor mijn opleiding redactioneel medewerker aan het Grafisch Lyceum Rotterdam moest ik een jaar stage lopen. Aangezien ik niet de journalistieke kant op wilde, ging ik op zoek naar een stage waar ik mezelf meer kon richten op communicatie. Na wat zoeken kwam ik bij aanmelder.nl terecht. In het begin moest ik wel wennen aan fulltime werken. Ik had al wel veel bijbaantjes gehad maar nog nooit fulltime op kantoor gezeten. De eerste paar weken was het dus ook echt even flink aanpoten.
Lees meer...

Betaalkoppeling kiezen:

30 mei 2017

Als je een evenement hebt gemaakt in aanmelder.nl waarin je werkt met betaalde toegangsbewijzen , kun je kiezen uit twee betaalmogelijkheden; Delft Congress Support en Online BetaalPlatform. In dit artikel willen we de beide mogelijkheden verduidelijken zodat we de keuze voor jou als organisator makkelijker maken. Delft Congress Support (DCS) DCS is een zusterorganisatie van aanmelder.nl. Als je kiest voor DCS, zul je deze naam dus ook altijd terugvinden op de facturen die naar je deelnemers gaan.
Lees meer...

Even voorstellen: Marianne

29 mei 2017

Maak kennis met onze sales collega Marianne! Ik ben geboren en getogen in een klein dorpje in Noord-Holland. Daar heb ik gewoond tot ik vertrok naar Amsterdam om daar European Studies te gaan doen. Hier heb ik mijn propedeuse in Frans gehaald. Maar in het tweede jaar van deze studie ben ik gestopt. Het was voor mij allemaal iets te theoretisch. Vervolgens ben ik Communicatie gaan studeren. Dit paste echt veel beter bij mij. Werkervaring Na mijn studie was het lastig om een baan te vinden. Er waren in die tijd veel mensen die communicatie studeerden, maar veel banen waren er niet.
Lees meer...

Maak je deelnemersgroep nog specifieker

24 mei 2017

Voorheen was het zo dat je alleen een deelnemersgroep kon maken op basis van de aanmelding van je deelnemers. Nu is het zo dat je daarin ook hun status kunt verwerken. Je kunt nu dus ook een deelnemersgroep maken van de deelnemers waarbij bijvoorbeeld de betaling is gestart, maar nog niet is afgerond. Op deze manier kun je heel doelgroepgericht berichten gaan sturen! Op deze manier kun je ook je no-shows terugvinden als je Scan & Badge hebt gebruikt op je evenement. Wil je daar meer over weten? Klik dan hier.
Lees meer...

Vind je no-shows terug!

28 april 2017

Maak je tijdens je evenement gebruik van Scan & Badge? Dan hebben we goed nieuws voor je! Door een nieuwe optie in aanmelder.nl kun je nu ook de mensen die wel zijn aangemeld, maar nooit zijn ingecheckt op je evenement terugvinden in het systeem. Hierdoor kun je je no-shows een apart bericht sturen. De no-shows kun je op twee manieren terugvinden in het systeem. De eerste manier is via de aanmeldingen. Hier kun je bij Filters de optie "Niet ingecheckt" kiezen. Vervolgens krijg je een lijst met personen die wel zijn aangemeld, maar niet naar je evenement zijn gekomen.
Lees meer...

Even voorstellen; Sze-Wing

28 april 2017

Maak kennis met onze support collega Sze-Wing! Ik ben geboren in Hongkong, maar daar heb ik maar even gewoond. Al snel verhuisde mijn familie namelijk naar Nederland, we zijn toen in Breda gaan wonen. Toen ik een jaar of drie was verhuisde we naar ‘s Gravenzande, en daar ben ik eigenlijk nooit meer weggegaan. Ik woon nu namelijk samen met mijn man en twee zoontjes in het dorp ernaast; Hoek van Holland. Ik heb psychologie gestudeerd in Leiden, in de richting sociale en organisatiepsychologie. Ik heb me toen gespecialiseerd in economische psychologie, dat ging heel erg over consumentengedrag.
Lees meer...

Maak je eigen betaalherinnering!

17 maart 2017

Betaalherinneringen Maak vanaf nu je eigen betaalherinneringen! Er worden standaard automatische herinneringen verstuurd vanuit het systeem die je niet kon aanpassen. De tekst en de datum waarop ze verstuurd werden, stond vast. Bij een bankoverschrijving kreeg je bijvoorbeeld na zes dagen een herinnering. Die kwamen dan om de zes dagen, totdat het bedrag was betaald. Wat is er nieuw? Vanaf nu kun jij als organisator je eigen tekst en datum van versturen instellen. Dat doe je door naar Betalingen te gaan.
Lees meer...

Even voorstellen; onze collega Corinne

16 maart 2017

Alhoewel Den Haag al bijna 15 jaar mijn woonplaats is, heb ik me er niet altijd thuis gevoeld. Het duurde even totdat ik kon wennen aan de verschillen tussen Den Haag en Tilburg, de plek waar ik ben opgegroeid. Gelukkig kreeg ik super leuke huisgenootjes en leerde ik snel mijn huidige vriend kennen. Hij was al meer verankerd in Den Haag en kon me alle leuke plekjes van de stad laten zien. Italië en Frankrijk Toen ik mijn studie European Studies had afgerond, ben ik gaan werken bij Topic Travel. Dat is een reisorganisatie die zich vooral richt op Frankrijk en Italië.
Lees meer...

Nieuwe lettertypes beschikbaar!

15 februari 2017

Vanaf nu kun je de vormgeving van jouw evenement nog meer naar eigen smaak maken. Er zijn namelijk 851 nieuwe lettertypes beschikbaar! Voorheen waren dat er 15. De keuzes zijn vanaf nu dus eindeloos! Wil je weten welke lettertypes er allemaal beschikbaar zijn? Je vindt ze in de vormgeving van je evenement!

Nieuwe website!

20 december 2016

Nieuw jaar, nieuwe look; aanmelder.nl krijgt een nieuwe homepage! Onze vorige homepage dateert uit 2012, dus werd het hoog tijd voor een nieuwe en frisse look! Vanaf 3 januari kun je onze nieuwe site bewonderen. Maar wat verandert er nu precies voor jou als gebruiker? Maak je geen zorgen; de omgeving waarin jij je evenement bouwt blijft precies hetzelfde. De website zoals jij die voor je deelnemers hebt gemaakt ook! Het is dus alleen de voorkant van ons eigen aanmelder.nl dat er anders uit gaat zien.
Lees meer...

sms'en maar!

16 november 2016

Tegenwoordig gaat bijna alles digitaal en dat vindt aanmelder.nl een mooie ontwikkeling. Maar hoe bereik je in dit digitale tijdperk je deelnemers nou het beste? Uiteraard kun je herinneringen sturen via mail, maar waarom doe je dit eigenlijk niet via een sms? Een sms'je krijg je gelijk op je beeldscherm te zien en valt vaak meer op dan een mailtje. Zeker als je een wat jongere doelgroep hebt, zijn sms'jes een ideale uitkomst! Een sms als herinnering sturen? Dat doe je zo ! Maar de sms functie kan ook op een hele andere manier in worden gezet.
Lees meer...

Even voorstellen: onze collega Nieke

16 november 2016

Even voorstellen: onze collega Nieke! Oh oh Den Haag "Ik ben geboren en getogen in Den Haag, ik woon er al m'n hele leven. Ik hou ontzettend van de duinen en het strand. Na de middelbare school ben ik in de horeca gaan werken, omdat ik nog niet goed wist wat ik wilde gaan studeren. Ik heb in verschillende restaurants en cafés gewerkt, het langst op de Grote Markt in Den Haag, tijdens en na mijn studie. Voordat ik mijn studie begon heb ik een tijdje in Duitsland gewoond, daar werkte ik in een Ierse Pub.
Lees meer...

Even voorstellen; onze collega Robbert

04 oktober 2016

De eerste keer dat ik met een computer in aanraking kwam was rond mijn 10de. Ik had wel eens een computerspelletje gezien, maar op de verjaardag van mijn oom had ik zelf de mogelijkheid om te spelen. Ik vond het prachtig om te ervaren dat ik met een muis en toetsenbord invloed had op een personage in een virtuele wereld. Op die leeftijd had ik nog niet de kennis of de mogelijkheid om me hierin te ontwikkelen, het duurde vanaf dat moment nog zeker 5 jaar voordat internet in de huiskamers doorbrak.
Lees meer...

Handig en makkelijk; de aanmelder.nl support artikelen!

08 september 2016

aanmelder.nl biedt ontzettend veel opties als het gaat om website, registratie en statistieken. We hebben ons systeem zo toegankelijk mogelijk gemaakt. Door de vele mogelijkheden kunnen we het ons voorstellen dat je er af en toe niet helemaal uitkomt. Om je optimaal te kunnen helpen met je problemen staan er op onze website support artikelen die je een handje op weg helpen. Bijna alle opties die op het dashboard van je eigen pagina staan, worden kort en bondig uitgelegd. Van e-mail instellingen tot vormgeving, alle functionaliteiten zijn terug te vinden! De support artikelen kun je hier vinden.
Lees meer...

Hoe verhoog je de opkomst van je evenement?

02 september 2016

Als je een evenement organiseert, wil je dat de opkomst zo hoog mogelijk is. Dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan. aanmelder.nl gunt je uiteraard een optimale opkomst. Maar hoe bereik je dat nou? Hieronder lees je onze tips! 1: Tijdstip van versturen De timing waarop je mailt is erg belangrijk. Het gebeurt namelijk al snel dat je uitnodiging verdwijnt in de overvolle mailbox van je deelnemers. De meeste mensen checken hun mail rond 7 uur 's ochtends of 8 uur 's avonds. Maar dit kan per doelgroep natuurlijk verschillen.
Lees meer...

Even voorstellen: onze collega Tim!

01 september 2016

'Mijn aanmelder.nl avontuur is begonnen als bijbaan tijdens mijn studie technische informatica aan de TU Delft. Ik werd in 2013 aangenomen als developer en was toen een van de eerste. Sindsdien is het team veel groter geworden en ook het bedrijf is gegroeid, dat is heel mooi om te zien. Door het werken bij aanmelder.nl heb ik veel geleerd over programmeren en het bedrijfsleven, dat is heel nuttig voor nu en later. 'Dat is waar ik het allemaal voor doe' 'Tijdens mijn werk probeer ik oplossingen te zoeken die zowel recht door zee zijn als outside the box.
Lees meer...

Hoe richt jij je aanmeldformulier helemaal op maat in?

01 augustus 2016

Eén van de belangrijkste onderdelen van aanmelder.nl is het aanmeldformulier. Daarmee melden deelnemers zich aan voor jouw evenement. Bij het opstellen van het formulier is het handig om te bedenken welke gegevens je (uiteindelijk – ook bijvoorbeeld na afloop van je evenement) nodig hebt van je deelnemer. Met het aanmeldformulier bepaal jij als organisator welke vragen er in het formulier komen. Dat kunnen eenvoudige vragen zijn, zoals naam en adres. Maar als je veel specifieke informatie nodig hebt, kan het opstellen van een formulier een flinke uitdaging zijn.
Lees meer...

Uitnodigingen versturen naar verschillende doelgroepen? Dat kan!

01 augustus 2016

We hoorden het vaker van jullie: je wil als organisator soms verschillende uitnodigingen versturen, naar verschillende doelgroepen. Dat kan vanaf nu! In je contacten (Dashboard – Contacten) is het mogelijk om de contacten onder te verdelen in groepen door middel van 'labels'. Probeer het nu zelf bij de contacten in je evenement. Voeg een label toe aan een bestaand contact of importeer contacten via excel met verschillende labels. Staat je uitnodiging helemaal klaar om te verzenden? In het berichtencentrum kun je een selectie maken naar welke doelgroep je jouw uitnodiging wil versturen.
Lees meer...

Aanmelder.nl workshops!

01 augustus 2016

Op 13 juli was de aftrap van de eerste aanmelder.nl workshop. Wij vonden het onwijs leuk om iedereen te ontmoeten! Het was een groot succes, de zaal zat vol en we kregen veel positieve reacties van de aanwezige organisatoren. Wil jij zelf ook aanmelder.nl expert worden? Dan kun je je opgeven voor onze workshop. Tijdens de workshop geven we je een demo over het gebruik en de mogelijkheden van aanmelder.nl en stellen we samen met jou een aanmeldformulier op! Er zijn geen kosten aan verbonden. Voor een hapje en een drankje wordt natuurlijk gezorgd.
Lees meer...

Even voorstellen: onze collega Bregje!

01 augustus 2016

Hoe kwam Bregje terecht bij aanmelder.nl? Bregje had net een project bij Unilever afgerond, een derde meisje gekregen, een huis gekocht én verbouwd toen ze dacht: “Ik wil wel weer een leuke baan.” In de klas van haar dochter sprak een andere moeder haar aan: “Ik weet een leuke baan voor je! Bij aanmelder.nl zoeken ze nog iemand.”. Bregje ging op gesprek en ging eigenlijk niet meer weg. Leukste aan haar werk? Bregje: “Ik word er altijd zo vrolijk van, als ik mensen kan helpen. Mensen organiseren een event en willen niet bezig zijn met klusjes die een tool ook voor ze kan doen.
Lees meer...

Gebruik jij al onze nieuwe vormgeving om je evenementenwebsite professioneel te maken?

27 juni 2016

Als organisator wil je natuurlijk zoveel mogelijk tijd besteden aan de inhoud en organisatie van je evenement! Maar daarnaast wil je ook gemakkelijk een mooie evenementenwebsite maken. Nieuwe vormgeving, nu snel in maar 4 stappen! In aanmelder.nl heb je de optie om de vormgeving en huisstijl voor je evenement in te stellen. Je kunt kiezen uit door ons samengestelde templates, kleuren pallets en achtergrondfoto's. Liever zelf de details aanpassen? Met een paar klikken heb je de mogelijkheid om je banner te uploaden of het lettertype in te stellen.
Lees meer...

Vanaf nu ook aanmelder.nl workshops!

27 juni 2016

Meld je vanaf nu aan voor de aanmelder.nl workshop! Op die manier kan jij een expert worden in slim georganiseerde events. Tijdens de workshop geven we je een demo over het gebruik en de mogelijkheden van aanmelder.nl en stellen we samen met jou een aanmeldformulier op! Er zijn geen kosten aan verbonden. Voor een hapje en een drankje wordt natuurlijk gezorgd. De workshops worden verzorgt op het kantoor van aanmelder.nl- in Yes!Delft. Wil je ook aanmelder.nl expert worden? Meld je hier gelijk
Lees meer...

Aanmelder.nl verovert Europa

27 juni 2016

aanmelder.nl maakt enorme stappen en gaat de grenzen over. De ontwikkeling van ons bedrijf is iets waar wij als team erg trots op zijn, dit willen we dan ook graag met jullie delen! Afgelopen maand is onze Scan & Badge onder andere ingezet op evenementen in Barcelona & België. Mice Portal / Tagunsplaner.de Erg trots zijn we op onze samenwerking met Mice Portal . Zij zijn het grootste full service MICE portal van Duitsland. Miceportal.de is de plek voor Duitse event- en congresorganisatoren om o.
Lees meer...

Even voorstellen; Freek Zindel

27 juni 2016

Freek Zindel Oprichter aanmelder.nl Het idee voor aanmelder.nl? In 2008 was Freek Zindel op de universiteit bezig een event te organiseren voor computerwetenschappers. Dat ging toen met de hand en dat voelde niet goed. “Waarom moest dat zo veel werk zijn? Is hier niet een betere oplossing voor?” Met die vragen in zijn hoofd hoorde Freek dezelfde ervaringen bij andere jonge professionals: In verschillende soorten bedrijven werden events georganiseerd door mensen met heel veel kennis van de inhoud maar zonder ervaring met organiseren.
Lees meer...

Heb jij ons gezien?

17 mei 2016

Op dé vakbeurs van het jaar, Event 16! Aanmelder.nl stond twee dagen lang op de Jaarbeurs in Utrecht op Event 16! Twee inspirerende dagen waarop alles wat relevant en actueel is in de evenementenbranche samen kwam. Deze beurs is de plek voor organisatoren om nieuwe kennis en inspiratie op te doen. Dit kon in een van de workshops, maar ook bij de vele stands met experts uit allerlei verschillende vakgebieden. Ondanks de sterke opmars van internet als middel om met elkaar te communiceren, is er niks persoonlijker dan elkaar ontmoeten op de beurs! Heb jij onze nieuwe gezichten ontmoet? Team aanmelder.
Lees meer...

Zet jij al onze Scan & Badge in op je evenement?

17 mei 2016

Hoe verzorg jij een soepele inloop op je event? Vele maanden zijn vooraf gegaan aan de organisatie van je evenement. Alles staat klaar om je bezoekers een inspirerende en leuke dag te bezorgen. De eerste indruk is de belangrijkste! Hoe zorg je ervoor dat direct vanaf de aanvang een goede professionele indruk bij de bezoekers wordt achtergelaten? Met Scan & Badge van aanmelder heb je gegarandeerd een snelle en professionele on site check in met de mogelijkheid om direct een gepersonaliseerde kleuren badge te printen in 2 formaten.
Lees meer...

Gebruik jij al QR-codes?

17 mei 2016

Wist je al dat er in het bevestigingsbericht de optie zit om gebruik te maken van een Passbook ticket, barcode of QR-code? De ontvangst van deelnemers wordt zo nog veel makkelijker via innovatieve tickets en badges. Bij binnenkomst van je gasten print je zo snel een persoonlijke badge! Door het gebruik van QR codes is het nog makkelijker om deelnemers op een event in te checken en eventueel een gepersonaliseerde kleuren badge te printen met Scan & Badge . Aanmelder.nl ken je als de optimale ondersteuning achter de schermen, maar verzorgt naast online registratie voor het evenement ook de check-in bij de aanvang van jouw evenement.
Lees meer...

Mogen we je even voorstellen?

17 mei 2016

Jelle Roozenburg Oprichter Aanmelder.nl Minder klusjes, dus betere evenementen! Jelle is begonnen met aanmelder.nl om de wereld beter te maken door innovatie. Op de Technische Universiteit zat hij tot zijn nek in de techniek en onderzoek. Maar het is veel leuker om met techniek echte processen te verbeteren en daarmee mensen te versterken. Vanuit dat idee is aanmelder.nl gegroeid: evenementen organiseren moet makkelijk en effectief zijn, zodat je je als organisator kan richten op de inhoud, niet op registratie- en communicatieklusjes.
Lees meer...

Aanmelder wordt responsive

06 augustus 2015

Vanaf maandag 10 augustus zijn de websites en aanmeldformulieren nog beter te gebruiken op een mobiele telefoon en tablet. Het gebruikersgemak van je deelnemers is nu nog groter als ze zich aanmelden via hun mobiele apparaat. Ze melden zich vanaf elke plek aan voor je evenement. Optimale weergave op mobiele telefoon en tablet Met een mooi woord heet dit responsive design. Het betekent dat de websitepagina zich automatisch aanpast aan de grootte van het scherm. Aanmelder.nl innoveert Steeds meer mensen gebruiken hun tablet om zich aan te melden.
Lees meer...

Nog makkelijker pagina's opmaken

11 september 2014

Geen gekke hekjes of streepjes om de opmaak van jouw webpagina's vorm te geven. Nu kan je direct in je preview aanpassingen maken. Zo wordt het pas makkelijk! Voeg gemakkelijk extra pagina’s toe aan je evenementwebsite. En is een eigen huisstijl belangrijk? Voeg dan nu nog makkelijker kleuren, fonts, afbeeldingen en links toe aan iedere pagina! Probeer het uit, bekijk direct het resultaat en pas de vormgeving aan tot je helemaal tevreden bent.
Lees meer...

Nieuwsgierig? Bekijk een sneak preview

11 september 2014

We zijn heel trots op het nieuwe ontwerp. Ben je benieuwd hoe het eruit ziet? Speciaal voor jou, een voorproefje van het nieuwe uiterlijk van het aanmeldformulier! Er zitten allerlei handigheidjes in. Zo wordt het voor jou als organisator nog makkelijker om snel en professioneel aan de slag te gaan! Niet alleen het uiterlijk, maar ook het organiseren zelf wordt makkelijker en overzichtelijker. Met een handig dashboard kan je direct georganiseerd in overzichtelijke stappen aan de slag. Ga je uitnodigingen versturen? Dan kan je direct in een e-mail template aanpassingen maken.
Lees meer...

Bregje versterkt aanmelder.nl

18 juni 2014

Aanmelder.nl blijft verder groeien! We zijn verheugd om je aan een nieuwe collega van het aanmelder.nl team voor te stellen. Bregje is onze nieuwe account manager die alle ins en outs weet van aanmelder.nl. Heb je tijdens het organiseren van een evenement een vraag? Dan is zij de enthousiaste rots in de branding die je verder helpt. Met haar people skills en administratieve precisie verzorgt ze al het klantencontact van offerte tot factuur. We zijn blij dat ze ons team komt versterken. Welkom Br
Lees meer...

Nieuwe features

18 juni 2014

Aanmelder.nl ziet er nooit hetzelfde uit. Dat lijkt misschien wel zo, maar we verbeteren continu. Dat doen we om het leven van organisatoren zoals jij een stukje makkelijker te maken. Zo zijn we. We lichten graag drie features uit: #1 Een wekelijkse update Heb je niet elke week de tijd om in de statistieken van je evenement te duiken? Dan maken wij het je extra makkelijk met een wekelijkse update e-mail. Afhankelijk van de status van je evenement geven we je informatie over de nieuwe aanmeldingen, tips voor jouw evenement en handige weetjes over organiseren.
Lees meer...

Hoe verzorg jij een soepele check-in?

18 juni 2014

Al direct bij binnenkomst start de eerste indruk van jouw evenement. Dit wil je dus zo soepel mogelijk laten gebeuren. En dat is een kunst! Met een persoonlijke badge en automatische registratie-check kan je dit snel optimaliseren. Je kunt natuurlijk bij een kleiner evenement vooraf de badges gereed maken. Maar organiseer je een evenement boven de 200 deelnemers, dan wordt dit een flinke klus. Wat handig is, is om direct een persoonlijke badge met eigen huisstijl uit een printer te laten rollen.
Lees meer...

Maak kennis met onze collega's

15 maart 2014

Aanmelder.nl groeit! We mogen ze inmiddels al een tijdje onze collega's noemen, maar nu is het toch echt tijd om onze waardevolle toevoeging van het aanmelder.nl team met jullie te delen! Maak kennis met Tim Onze slimme developer met social skills! Hij lost met alle liefde bugs op en maakt mooie codes om aanmelder.nl weer een nieuwe feature te geven. En dan Mathijs Onze creatieve grafisch vormgever die bijdehand de diepte in duikt! Hij keert aanmelder.nl binnenstebuiten om het beheer zo gebruiksvriendelijk mogelijk en visueel aantrekkelijk te maken.
Lees meer...

We nodigen je graag uit op Event 14!

05 maart 2014

Ook aanmelder.nl is weer van de partij op Event 14 op 2 en 3 april in de Jaarbeurs in Utrecht. Kom je ook langs bij onze stand E081 om kennis te maken met het aanmelder.nl team? We ontmoeten je graag in persoon! Event 14 biedt een hoop inspiratie voor iedere organisator van evenementen. Neem even een stapje terug van je dagelijkse taken en geef jezelf een dag volop nieuwe informatie. Neem het mee en gebruik je inzichten voor de organisatie van het volgende event. Maak kennis met interessante professionals uit de evenementenbranche en meld je aan voor een sprekerssessie.
Lees meer...

Masterclass event organisatie was een succes!

01 maart 2014

Speciaal voor onze event organisatoren organiseren we een masterclass waarin je niet alleen naar boeiende sprekers kunt luisteren, maar ook echt met ze in contact komt. En dan natuurlijk ook met elkaar. Onze masterclass eind januari was een interessante middag met een diversiteit aan presentaties. Kijk voor het programma, meer informatie en een impressie op de website van de masterclass . Ben je geïnteresseerd in het bijwonen van onze volgende masterclass? Laat het ons alvast weten en we houden je op de hoogte.
Lees meer...

Nieuw: Lay-out templates

14 februari 2013

Het oog wil ook wat. En een event website kan niet meer zonder zijn eigen huisstijl. Denk aan herkenbare kleuren, lettertypes en logo's. Het kon al, maar nu kan ook de lay-out aangepast worden in aanmelder.nl. Door een keuze uit een van onze nieuwe templates te maken, kan de website nu helemaal naar eigen wens ingericht worden. Wat zijn de mogelijkheden? Natuurlijk blijft de originele vormgeving op uw bestaande evenement van toepassing en kan deze ook gekozen worden voor een nieuw evenement. Uw bestaande event website direct aanpassen? Maak dan een keuze uit een van de vier website stijlen.
Lees meer...

Extra beveiliging in HTTPS

13 februari 2013

Google en gij zult vinden. Steeds meer informatie is vrij toegankelijk op het internet en wij snappen dat dit niet altijd gewenst is. Zo is het ook belangrijk dat de privacy van deelnemers altijd gewaarborgd wordt en dat u precies kunt bepalen in hoeverre uw evenement publiek toegankelijk is. Daarom is iedere event website in aanmelder.nl met HTTPS beveiligd en geven we duidelijkheid over de openbaarheid van uw informatie. Nog druk bezig met het inrichten van het evenement en wil je niet dat het registratieformulier online te vinden is? De site was al gemakkelijk af te schermen voor het publiek.
Lees meer...

Nog maar 5 dagen en dan.. Aanmelder.nl in een nieuw jasje

25 oktober 2012

Binnen een paar dagen is het zo ver! Dan lanceren we de nieuwe aanmelder.nl website. Hou je niet van verandering? Alles wat aanmelder.nl had, zit er nog steeds in, het ziet er alleen beter uit! Als organisator krijgt de beheerpagina nu bijvoorbeeld meer overzicht door een compacter menu. Hieronder alvast een voorproefje van de homepage en de beheerpagina: Zit je midden in de organisatie van een evenement en heb je vormgegeven aan een event website voor jouw deelnemers? Dit blijft er uiteraard precies hetzelfde uitzien zoals je deze hebt aangemaakt.
Lees meer...

Kijk het af: Nikon

03 oktober 2012

Al enige tijd zijn we trots om Nikon tot onze klanten te kunnen noemen. Door het succes van hun fotografie workshops in de 5 verschillende dierentuinen, wordt deze actie nu verlengd. Laat je inspireren en bekijk hoe de inschrijvingen voor hun Quick Start Workshops online zijn geregeld met aanmelder.nl. Met de creativiteit van Nikon en enig maatwerk van onze kant, kunnen deelnemers hun locatie, datum en tijdstip direct kiezen op de website terwijl ze zich aanmelden en betalen voor de cursus. Na het kiezen van de gewenste locatie kan de deelnemer zijn cursus kiezen.
Lees meer...

10% korting en gratis persoonlijke begeleiding!

01 oktober 2012

De temperatuur is gezakt en de scholen zijn al weer een tijdje begonnen. Omdat de zomerperiode voorbij is, willen we graag onze klanten een handje helpen om een goede start te maken. Wanneer je in oktober start met organiseren via aanmelder.nl geven we 10% korting weg op het Style en Professional pakket en een half uur speciale begeleiding voor uw komende evenement. Ben je bekend met aanmelder.nl, maar nog geen gebruiker? Profiteer dan van een startsessie waarin we meedenken met jouw evenement en hoe je online tijd kan besparen.
Lees meer...

Geen mottenballen in jouw congres

18 september 2012

Bij het organiseren van een congres kan het een uitdaging zijn om ervoor te zorgen dat de belevenis niet stoffig en langdradig te wordt. Vooral met de komst van nieuwe technieken, zoals internet, smartphones en tablets is het tegenwoordig lastiger om de aandacht vast te houden. Mensen zijn beter geïnformeerd en sneller op de hoogte van nieuwe onderzoeken en ontwikkelingen. Houd je hier rekening mee in de voorbereiding naar het evenement? Met de volgende tips ga je met je tijd mee en haal je de mottenballen uit een congres.
Lees meer...

Verzorg een vlotte check-in

18 juni 2012

Vele maanden zijn vooraf gegaan aan de organisatie van het evenement en alles staat klaar voor de bezoekers om ze een mooie ervaring te geven. Hoe zorg je ervoor dat direct vanaf de aanvang een goede indruk bij de bezoekers wordt achtergelaten? Wij begrijpen dat een goede start van het evenement de toon zet, dus verzorgen we ook een snelle en doeltreffende check-in voor uw deelnemers met badges. Onmisbaar voor ieder groter evenement. Aanmelder.nl ken je als de optimale ondersteuning achter de schermen, maar verzorgt naast online registratie voor het evenement ook de check-in bij de aanvang van jouw evenement.
Lees meer...

Geen bedrijfsfeest meer door WKR

10 juni 2012

Het is nog ver weg, maar kan in de toekomst wel grote gevolgen hebben voor het budget van zakelijke evenementen: De werkkostenregeling (WKR). Deze nieuwe regeling kan nu al toegepast worden en wordt verplicht voor alle bedrijven op 1 januari 2014. Dit kan betekenen dat er minder financiële ruimte is voor het jaarlijkse bedrijfsfeest en allerlei uitjes. Iets om goed in de gaten te houden dus als organisator. De WKR houdt in dat maximaal 1,4% van de totale fiscale loon onbelast gebruikt mag worden voor vergoedingen en verstrekkingen voor werknemers.
Lees meer...

Is jouw adresboek up to date?

20 mei 2012

Natuurlijk wil je dat de deelnemers van jouw workshop, congres of ander evenement de juiste doelgroep is. Maar weet jij of jouw uitnodiging de juiste personen bereikt om dit te bewerkstelligen? Door naar alle evenementen te kijken die georganiseerd zijn via aanmelder.nl, zien we dat een groot deel van de bezoekers geen uitnodiging ontvangt. Informatie die nuttig is om de opkomst onder de juiste doelgroep te verhogen. Adresboek up to date? Bij aanmelder.nl heeft iedere organisator de keuze om zijn of haar evenement vrij toegankelijk te maken voor het publiek of alleen voor genodigden zichtbaar te maken.
Lees meer...

Bouw de spanning op en maak jouw deelnemers extra nieuwsgierig!

28 maart 2012

Als je vaker evenementen organiseert kan de routine erin sluipen. Soms is het lastig om frisse ideeén te vinden en toe te passen op het volgende evenement. Heb je er al eens aan gedacht om de spanning op te bouwen in de periode voor het evenement? Houd bijvoorbeeld het programma geheim en maak zo de deelnemers extra nieuwsgierig. Het nog niet vertellen van de inhoud van het programma kan erg handig voor jezelf als organisator zijn. Het geeft je de ruimte om nog aanpassingen toe te passen en op later tijdstip beslissingen te nemen.
Lees meer...

Kies jij de beste maand voor jouw evenement?

28 maart 2012

Het meest ongunstige dat kan gebeuren is dat jouw evenement op dezelfde datum valt als een ander, concurrerend evenement. Houd jij goed in de gaten wanneer andere evenementen worden gehouden? Wij hebben de data van alle evenementen die met aanmelder.nl zijn georganiseerd naast elkaar gelegd en daaruit blijkt dat er één maand met kop en schouders bovenuit steekt! In onze statistieken zien we onder de georganiseerde evenementen via aanmelder.nl een duidelijke dip in juli. Van alle maanden in het jaar wordt er maar 2,1% van de evenementen in deze maand georganiseerd.
Lees meer...

Bezoek aanmelder.nl op event 12!

28 maart 2012

Op 4 en 5 april wordt de veertiende editie van de beurs event georganiseerd in Jaarbeurs Utrecht en natuurlijk is aanmelder.nl hier aanwezig. De beurs belooft weer een inspiratiebron te worden voor alle verschillende segmenten van de evenementenbranche met een gevarieerd aanbod aan exposanten. De online registratie van aanmelder.nl sluit naadloos aan bij het themaplein On Screen, waar bedrijven in event software, apps en media hun diensten tonen. Doe inspiratie op en bezoek ons daar op stand 7 F022! Met het thema time to event wordt het delen van inhoud en kennis voor evenementen centraal gezet.
Lees meer...

Bezoek aanmelder.nl op EvenementContact

07 februari 2012

Op donderdag 8 maart vindt de vierde editie van EvenementContact plaats in de Expo Haarlemmermeer en ook het vernieuwende product van aanmelder.nl ontbreekt hier niet. De vakbeurs voor de evenement, entertainment en MICE branche biedt op deze dag een goed overzicht van het totale aanbod van leveranciers voor evenementen. Ideaal dus voor jou als organisator om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen in je vakgebied en direct in contact te komen met de juiste personen. Kom ook naar onze stand en wij vertellen je persoonlijk meer over online deelnemersregistratie.
Lees meer...

Vraag maar raak op online registratieformulier!

07 februari 2012

Laat je de bezoekers van jouw evenement online aanmelden? En wil je eigenlijk gelijk meer gegevens van ze verzamelen, maar denk je dat dit potentiële deelnemers afschrikt? Bij aanmelder.nl is het maken van je eigen online aanmeldformulier juist een groot voordeel en onze gebruikers maken er veel gebruik van. Zo hebben we een goed inzicht gekregen in de gevolgen van het extra vragen stellen in een registratieformulier. Het lijkt een logisch gevolg: Hoe meer vragen deelnemers moeten invullen bij het aanmelden van een evenement, hoe groter de kans is dat ze afhaken.
Lees meer...

Nieuwe feature aanmelder.nl ideaal voor conferenties

25 januari 2012

De nieuwe feature van aanmelder.nl is beschikbaar: Abstract reviewing. Organisatoren van wetenschappelijke conferenties weten dat er veel werk gaat zitten in het verwerken en uitwisselen van abstracts en conferentie papers. Met deze nieuwe functie koppelen we deelnemersregistratie aan conferentie management. Zo krijg je als organisator nog meer grip op het organiseren van de volgende conferentie! Ons streven naar constante innovatie is gebaseerd op het vergroten van gemak tijdens het organiseren van evenementen.
Lees meer...

Hoeveel deelnemers verwacht je?

05 december 2011

Ben je net begonnen met het organiseren van je evenement? Dan is dit de periode dat je knopen doorhakt over alle belangrijke aspecten van je evenement. Wat is een goede locatie, wie zijn de eventuele sprekers, wat worden de kosten, wie wordt de doelgroep? En natuurlijk hoeveel deelnemers moeten we uitnodigen? Aanmelder.nl help graag mee door op basis van onze evenementservaring een goede inschatting te geven hoeveel deelnemers er komen nadat je jouw uitnodigingen hebt verstuurd. De opkomst op jouw evenement is belangrijk.
Lees meer...

TEDx Delft als inspirerend evenement

04 december 2011

Op 7 november organiseerde de TU Delft en Gemeente Delft samen een nieuwe editie van TEDx. Dit internationale evenement is een platform waar inspirerende sprekers uitgenodigd worden om een korte presentatie te geven. TED met de lijfspreuk Ideas worth spreading is uitgegroeid tot een van de meest hoog aangeschreven conferenties met sprekers als Al Gore en Bill Gates. Daarom zijn we trots dat TEDx Delft heeft gekozen voor Aanmelder.nl als registratie oplossing. TEDx is een commercieel onafhankelijke evenement en de editie in Delft heeft wederom alle bezoekers gemotiveerd en aan het denken gezet.
Lees meer...

Hoe verhoog jij jouw opkomst?

03 december 2011

Vraag je je af hoe je meer deelnemers naar jouw evenement trekt? Natuurlijk wil je dat jouw evenement een succes wordt en dat er veel mensen komen. Maar hoe krijg je de juiste groep mensen zo ver dat ze zich ook aanmelden? In dit artikel leggen we uit hoe je door goede planning, actieve communicatie en social media je evenement kan laten leven bij je doelgroep. Natuurlijk begint een geslaagde hoge opkomst met een goede basis van je evenement. Zorg dat de datum, tijd en duur aantrekkelijk is voor je doelgroep.
Lees meer...

Nodig uit op het juiste moment

02 november 2011

Wil je zeker weten dat jouw uitnodiging op het juiste moment binnenkomt bij je contacten? Door de ruim 45.000 aanmeldingen via aanmelder.nl hebben we een duidelijk overzicht kunnen krijgen op welk tijdstip en welke dag in de week deelnemers zich aanmelden voor zakelijke evenementen. Het is goed om na te denken over het tijdstip wanneer een uitnoding verstuurd wordt, dit kan de opkomst aanzienlijk vergroten. Met deze grafiek krijg je meer inzicht in welk moment de kans het grootst is dat deelnemers zich aanmelden voor een zakelijk evenement.
Lees meer...

Maak jouw evenement sociaal

02 november 2011

Hoe zorg je ervoor dat jouw evenement nog meer wordt besproken? Social media kan voor ieder evenement gebruikt worden, denk aan internationale congressen met veel buitenlandse bezoekers, maar ook kleinschalige workshops of lezingen. Zo laat je je bekendheid stijgen, ideaal voor een hogere opkomst! Social media gebruiken hoeft niet veel tijd te kosten en is een handige manier om een hype rond jouw evenement te creëren. Hoe meer jouw evenement besproken wordt en te vinden is op sociale netwerken, hoe meer mensen het niet willen missen.
Lees meer...

Kom ook naar het Management Support Event '11!

02 november 2011

Op 10 en 11 november vindt de vakbeurs voor managementondersteuners weer plaats in de jaarbeurs in Utrecht. Deze beurs is dé plek om nieuwe kennis en inspiratie op te doen. Dit kan in een van de workshops, maar ook bij de vele stands met experts uit allerlei verschillende vakgebieden. Zo kan je ook aanmelder.nl vinden op stand 303! Kom langs, geniet van een zakje popcorn en laat je informeren over hoe je een congres, workshop of ander evenement slimmer kunt organiseren met aanmelder.nl. Wij weten hoe hectisch het organiseren van een evenement kan zijn, maar met online deelnemersregistratie bespaar je uren werk.
Lees meer...

Google+ sociaal netwerk toegevoegd aan Aanmelder.nl

03 augustus 2011

google+ googleplus registratie

Deelnemers op Aanmelder.nl kunnen via social media actief uw evenement aandacht geven na hun registratie. Deze social media mogelijkheid was er al via Twitter en Facebook. Vandaag is ook Google+ hieraan toegevoegd. In hun bevestigings-e-mail kunnen deelnemers met een enkele klik uw evenement op de kaart zetten.

Laat deelnemers hun collega's uitnodigen voor een hogere opkomst

20 juli 2011

Aanmelder.nl vergroot de opkomst van uw evenementen door elke deelnemer met een klik zijn collega's te laten uitnodigen. Zo wordt uw registratieformulier een viraal communicatiekanaal. Geïnteresseerden in uw evenement weten vaak zelf het beste welke van hun contacten hun interesse delen in uw congres of workshop. Voeg de nodig-een-collega-uit vraag toe in uw formulier en vul uw zaal in no-time.
Lees meer...

Groot welkomstscherm geeft uw deelnemers persoonlijke aandacht bij aankomst

03 juli 2011

Deelnemers stellen het op prijs als ze bij aankomst van uw evenement een persoonlijk welkomstbericht te zien krijgen met hun naam erin. Dit welkomstscherm is mogelijk als u gebruikmaakt van de Aanmelder.nl check-instations, waarbij elke deelnemer zich met een qr barcode incheckt.

Ons welkomstscherm geeft uw evenement een persoonlijk sfeer en geeft u inzicht in welke personen wanneer zijn binnengekomen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Aanmelder.nl registratie hand-in-hand met uw Wordpress of Joomla CMS website

14 juni 2011

De registratieformulieren van Aanmelder.nl zijn zo gemaakt dat u ze snel en gemakkelijk in uw eigen Wordpress of Joomla website kunt integreren. Op deze manier registreren al uw deelnemers zich op uw eigen website terwijl u wel alle gemakken van Aanmelder.nl kunt gebruiken. Het formulier kan op elke pagina van uw CMS website worden toegevoegd. Met een geïntegreerd formulier heeft u controle over uw website vormgeving en kunt u deelnemers direct leiden naar andere informatie op uw website. Kortom: uw eigen website + de mogelijkheden van Aanmelder.
Lees meer...

Naast iDEAL en Creditcard ook inschrijfgeld innen via bankoverschrijving

02 juni 2011

De mogelijkheid in Aanmelder.nl om inschrijfgeld van deelnemers te innen via iDEAL, Creditcard of Paypal heeft het grote voordeel dat de registratie en betaling direct online afgerond kan worden. Hiernaast bieden we nu ook betaling aan door het overmaken van geld via de bank. De registratie wordt dan direct afgerond en bevestigd nadat het inschrijfgeld is aangekomen met de vermelde betalingscode. Hiermee krijgen uw (internationale) deelnemers meer flexibiliteit en betaalmogelijkheden waardoor aanmelden voor uw evenement of conferentie makkelijker wordt.
Lees meer...

Minister Maxim Verhagen en Aanmelder.nl stimuleren innovatie op YES!Delft Network Event 2011

17 mei 2011

Aanmelder.nl is een van de trotse sponsoren van de YES!Delft Network Event 2011, waarbij ongeveer 1000 deelnemers werden geregistreerd. Minister Verhagen opende op het Network Event officieel de innovatieve incubator van de TU Delft: YES!Delft . Aanmelder.nl is een van de deelnemende internetbedrijven en aanjager van innovatie binnen YES!Delft. Zie het videoverslag voor meer informatie over het Network Event 2011:
Lees meer...

Maak uw herinnering effectiever door ontdubbeling van genodigden

03 mei 2011

Nadat u al uw contacten een uitnodiging hebt gestuurd, raden we aan om een herinnering te sturen voor extra respons. Aanmelder.nl maakt deze herinnerings-mailings erg gemakkelijk.

Vanaf nu wordt er ook nog gekeken of genodigden zich niet via een ander e-mailadres hebben geregistreerd. Deze ontdubbeling zorgt ervoor dat deelnemers die zich al geregistreerd hebben, niet nogmaals een herinnering ontvangen. Zo krijgen uw mailings nog meer impact.

Veelzijdig formulier met deelnemer C.V. of document

23 april 2011

Behalve persoonsgegevens van uw deelnemers is het vaak nuttig om ook een C.V., scientific paper of presentatie te kunnen verkrijgen tijdens de deelnemersregistratie. Zo verzamelt u hoogwaarde achtergrond informatie over een deelnemer.

Aanmelder.nl ondersteunt dit door de mogelijkheid te geven aan deelnemers om documenten zoals een Curriculum Vitae up te loaden tijdens hun registratie. Als organisator kan je vervolgens bij elke registrant de juiste documenten terugvinden.

Laat uw deelnemers uw evenement marketing doen via Twitter en Facebook

03 april 2011

U kunt zelf buzz en bekendheid creëren voor uw evenement of seminar, maar u kunt dat ook aan uw deelnemers overlaten. Met Aanmelder.nl kunnen deelnemers direct na hun registratie uw evenement Twitteren of op Facebook like-n. Hiermee brengen ze hun vrienden en collega's op de hoogte en geven hen direct een link naar uw registratieformulier op Aanmelder.nl. Uw zaal vol krijgen was nog nooit zo makkelijk. Social media geven uw evenement de aandacht die het verdient.
Lees meer...

Geeft meer achtergrond informatie met pagina's over uw seminar of workshop

03 maart 2011

Als u een evenement aanmaakt op Aanmelder.nl maken we direct een website met daarop o.a. uw aanmeldformulier, programma, locatie en uitnodiging. Maar het is nu ook mogelijk om aan deze standaard pagina's uw eigen pagina's toe te voegen. Hiermee kunt u achtergrond informatie geven aan deelnemers. Denk aan beschrijving van uw sprekers of workshoponderdelen. Of tips over parkeermogelijkheden, uw uitgebreide programma of cogresplattegrond. Aanmelder.nl geeft u alle vrijheid om zelf uw eigen evenements-website te maken zonder kennis van HTML of websites.
Lees meer...

Trigger deelnemers met een SMS bericht op de dag voor uw evenement

03 maart 2011

stuur sms bij registratie

Deelnemers hebben veel aan hun hoofd en het is uw taak als organisator om met uw evenement aandacht te trekken. Vooral de dagen voordat uw programma begint, is een SMS bericht aan elke deelnemer een effectieve methode hiervoor.

Met Aanmelder.nl stuurt u snel een SMS bericht aan elke deelnemer met daarin uw herinneringstekst of update. Zo staat uw evenement weer op de kaart en voorkomt u no-shows.

Snel vragen copy-pasten in uw registratieformulier

01 maart 2011

In de nieuwe formulier ontwerptool van Aanmelder.nl kunnen vragen gemakkelijker verplaatst en gecopy-paste worden. Hierdoor maakt u nog sneller uw registratieformulier of enquête waarin u gericht informatie van de deelnemers kunt verzamelen.

Continue betrouwbaarheid door Cloud infrastructuur via Amazon

01 maart 2011

De betrouwbaarheid van Aanmelder.nl is een top-prioriteit voor elke evenement waarvoor Aanmelder.nl de uitnodigingen, communicatie, registratie en betalingen faciliteert. Om deze betrouwbaarheid te garanderen kiest Aanmelder.nl voor al haar systemen voor de cloud computing en cloud storage van Amazon web services . Via deze cloud infrastructuur biedt Aanmelder.nl hetzelfde online betrouwbaarheidsniveau als bijvoorbeeld de websites van New York Times, SlideShare en Netflix. Hiernaast gebruikt Aanmelder.
Lees meer...

Laat uw deelnemers met elkaar netwerken via Aanmelder.nl

05 februari 2011

Behalve uw boodschap te communiceren aan uw deelnemers is het ook waardevol om uw deelnemers met elkaar in contact te brengen. Aanmelder.nl stimuleert dit nu al in de aanloop naar uw evenement met onze netwerk module.

Elke deelnemer kan in enkele klikken een profiel maken en rondkijken door de profielen van andere deelnemers. Hiermee wordt uw evenement nog waardevoller voor bezoekende partijen die kennis willen delen.

Automatisch uw deelnemers verdelen over workshops

20 januari 2011

Heeft uw evenementsprogramma een aantal workshops of parallelsessies? Dan kunt u zonder moeite uw deelnemers zelf bij registreren laten kiezen voor hun workshop voorkeur. U kunt in Aanmelder.nl limieten instellen per workshop, waardoor ze nooit overvol raken. Sommige evenementen vragen deelnemers voor hun workshopvoorkeur. Als organisator moet je dan vlak voor het evenement nog alle deelnemers indelen aan de hand van hun voorkeuren. Dit is een erg tijdrovende klus. Met de Aanmelder.nl workshop indeling worden deelnemer first-come-first-serve automatisch ingedeeld en heeft u er geen werk meer aan.
Lees meer...

Deelnemers inchecken bij ontvangst met QR-code

01 december 2010

inchecken qrcode

Om bij de ontvangst snel de registratie en betaling van deelnemers te checken, plaatst aanmelder.nl indien gewenst een QR-barcode in elke registratie-bevestiging. Deze barcode nemen deelnemers mee naar uw conferentie of workshop en wordt eenvoudig met een camera gescand.

Zo kunt u in enkele seconden controleren of de registratie klopt en zo nodig een badge printen.

Registratie en badge bij ontvangst deelnemers op uw congreslocatie

01 oktober 2010

Vaak wilt u op de locatie van uw congres of workshop bij ontvangst van deelnemers direct een badge printen en hun aankomst registreren. Met de Aanmelder check-in module stuurt u per sms een registratiecode naar uw deelnemers, waardoor ze razendsnel kunnen inchecken. Zo wordt een workshop organiseren nog gemakkelijker en professioneler. En kunt u de congresbezoekers precies volgen.
Lees meer...

Tijd besparen met online evenementorganisatie

01 september 2010

Uit feedback van onze organisatoren blijkt dat zij 20 uur organisatietijd besparen door registratie en betalingen van hun workshop of congres online via aanmelder.nl af te handelen.

Deze tijd kunt u nuttig gebruiken voor het plannen van uw programma of het uitzoeken van een congreslocatie of cateraar. Registratie, uitnodiging en herinnering van uw congres gaan dan gemakkelijk online.

YES!Delft Network Event 2010

31 maart 2010

Dinsdag 20 april presenteert aanmelder.nl zich op het Network Event 2010. Samen met andere innovatieve bedrijven uit de YES!Delft incubator vertellen wij vanaf 15.30 uur in Delft over onze nieuwe ontwikkelingen en toekomstplannen. Minister van Financiën Jan Kees de Jager en het CvB van de TU Delft zullen hun visie op ondernemen geven. We zouden het leuk vinden als u Aanmelder op het Network Event komt bezoeken. Meld u direct aan
Lees meer...

Nog makkelijker online organiseren

15 februari 2010

Om het invoeren van uw online evenement nog makkelijker te maken hebben we in het menu vinkjes toegevoegd. Zo kunt u in een oogopslag zien welke onderdelen van uw evenement nog ingevoerd moeten worden. Moet uw huisstijl nog worden toegevoegd of heeft u uw uitnodiging nog niet gemaakt? Het is nu nog eenvoudiger te zien! Hiernaast heeft elke pagina aan de onderzijde een grote knop om u op weg te helpen naar de volgende organisatiestap. Want online deelnemersregistratie moet wel eenvoudig zijn.
Lees meer...

Verhuizing en uitbreiding functionaliteit

01 januari 2010

Onlangs zijn we verhuisd naar een nieuwe locatie, het kantoor is gevestigd te Delft in het gebouw aan de Rotterdamseweg 380, kantoor 1.016. Op deze nieuwe locatie is er meer plaats om het groeiende aanmelder.nl team een goede plek te geven. Bekijk voor details onze contact pagina . Naast de verhuizing zijn er ook een aantal technische ontwikkelingen bij aanmelder.nl. Er zijn twee nieuwe features toegevoegd aan het product. Bij het aanmeldformulier is het mogelijk om afhankelijke vragen te selecteren, dit zorgt ervoor dat er het aanmeldformulier zich aanpast aan de hand van de informatie die de aanmelder invoert.
Lees meer...

Aanmelder.nl wint ICTDelta startersprijs

15 mei 2009

Dinsdag 12 mei is tijdens het ICT Delta congres de Startersprijs 2009 uitgereikt aan aanmelder.nl. De Startersprijs is een aanmoedigingsprijs voor starters, die op basis van wetenschappelijk ICT-onderzoekswerk nieuwe diensten en producten in de markt zetten. Traditiegetrouw buigen tijdens ICTDelta de top van de Nederlandse wetenschap, het bedrijfsleven en de overheid zich over de ICT-uitdagingen voor Nederland. De deelnemers aan ICTDelta 2009 konden met hun RFID toegangsbewijzen stemmen op de beste starter van 2009.
Lees meer...