Nieuws

Hier moet een goede evenement-uitnodiging aan voldoen

29 januari 2020

Een goede uitnodiging activeert en straalt professionaliteit uit, want een evenement zonder gasten is natuurlijk niet compleet. Maar hoe doe je dat in de praktijk? Wij geven je zes must-haves voor een sterke uitnodiging. 1. Bepaal naar wie je de uitnodiging wilt sturen Wees persoonlijk! 80% van de ontvangers geeft aan dat gepersonaliseerde uitnodigingen beter ontvangen worden. Vaak zijn er verschillende doelgroepen waar je een uitnodiging naar toe verstuurd. Bij elke doelgroep hoort een andere tone-of-voice.
Lees meer...

aanmelder.nl op de Best Of Events

29 januari 2020

17 januari 2020 zette aanmelder.nl de eerste officiële stappen over de grens. Samen met onze relatie Eventinsight deelden wij een stand op de Best of Events voor de introductie op de Duitse markt. Gedurende de 2 dagen heeft ons team diverse leads gesproken en de markt verkend. De eerste afspraken zijn een feit en daarmee kunnen wij alleen maar zeggen dat de BOE voor ons een groot succes is geweest. Moderne Technologie De Best of Events is een jaarlijks terugkerend evenement voor Business Communication, Live Marketing, Events & Conference diensten.
Lees meer...

Dit was aanmelder.nl in 2019

27 december 2019

aanmelder.nl groeit! Wij zijn in een jaar 2 Sales Managers, een online marketeer, 2 support specialisten en een developer rijker geworden (zie foto). Hierdoor moesten wij met onze meubels schuiven om plek vrij te maken. Het resultaat: meer planten en een huiselijk kantoor. Dit stimuleert de productiviteit en creativiteit van de mensen. Maar dat is niet alles. Ook onze software en diensten blijven in ontwikkeling. Wij zetten de belangrijkste ontwikkelingen op een rij: ISO-certificaat In 2019 mogen wij ons ISO 27001 en ISO 9001 gecertificeerd noemen.
Lees meer...

IQT (Inside quantum technology) evenement in het Louwman museum

29 oktober 2019

Scan & Badge o.l.v. event engineer Luuk Op dinsdag 29 oktober vond het IQT (Inside Quantum Technology) evenement plaats in het Louwman museum te Den Haag. Op deze dag kwamen verschillende experts op het gebied van kwantumtechnologie bijeen om te praten over de toekomst van deze technologiestroming. Zowel de registratie als de check-in werd door aanmelder.nl verzorgd. Twee dagen lang deelden ervaren sprekers op het gebied van kwantumtechnologie hun kennis met de deelnemers, waarbij zowel de mogelijkheden van vandaag als toekomstige toepassingen voor bedrijven en overheden werden gepresenteerd.
Lees meer...

Nieuwe ontwikkelingen voor mailings naar deelnemers

25 oktober 2019

We hebben de feature voor de mailings naar deelnemers sterk verbeterd. Met behulp van nieuwe technologie en waardevolle input van onze klanten, hebben we de  instellingen voor de mailings uitgebreid en verbeterd. De twee grote voordelen van deze innovatie zijn de opmaak-opties en de consistente weergave van de mailings op elk toestel. Uitstraling & Personalisatie Zodra je een nieuwe e-mail aanmaakt, worden de stijl en kleuren van je evenement homepage overgenomen in de opmaak van de e-mail. Zo past ook je communicatie naar deelnemers precies bij de uitstraling van je event.
Lees meer...

Exact Live 2019

25 oktober 2019

2 oktober was weer hét event om inspiratie op te doen voor ondernemers, CFO's, accountants en iedereen die de beste beslissingen wilt nemen op basis van cijfers: Exact Live 2019 NL. aanmelder.nl heeft ook dit jaar weer de check-in mogen verzorgen met Scan & Badge. Dit was de derde keer en wederom een feest om onderdeel te zijn van dit event. We hebben 6.000 professionals voorzien van een gepersonaliseerde badge, waarvan 4.000 in 1,5 uur. Daarnaast hebben we voor de verschillende break-out-sessies de check-in gedaan, wat waardevolle data voor Exact opleverde.
Lees meer...

Sales Manager Joakim over de juiste oplossing voor eventprofessionals

25 oktober 2019

Als ervaren eventmanager weet Sales Manager Joakim als geen ander wat eventorganisatoren van aanmelder.nl nodig hebben om hun evenementen naar een hoger niveau te tillen. Hoe dat zo is gekomen en waarom hij hier energie van krijgt, vertelt hij in zijn persoonlijke verhaal: Joakim: "Sinds mei 2019 werk ik bij aanmelder.nl als Sales Manager. Daarvoor werkte ik al 10 jaar in de evenementenbranche, als zelfstandig ondernemer, eventmanager en allround event medewerker op locatie (opbouwen, draaien en hosten van toernooien).
Lees meer...

aanmelder.nl gaat samenwerking aan met NetworkTables

22 oktober 2019

Twee spelers in de zakelijke evenementenbranche slaan de handen ineen. Deelnemersregistratie voor evenementen via aanmelder.nl en matchmaking door middel van rondetafelgesprekken, workshops en één-op-één afspraken met NetworkTables.com. Het leven voor event organisatoren steeds makkelijker maken, dat is wat hen samenbrengt. Marktleider op het gebied van deelnemersregistratie van zakelijke evenementen, aanmelder.nl, kiest voor de specialist op het gebied van matchmaking, NetworkTables.com, als partner om netwerken tijdens evenementen makkelijker en efficiënter te maken.
Lees meer...

Ontmoet onze nieuwe support-collega

17 september 2019

Ik ben Loes, 24 jaar en werk sinds kort bij aanmelder.nl. Voordat ik naar Den Haag verhuisde, woonde ik in Zuid-Limburg en studeerde ik Communicatie aan Fontys Hogeschool in Eindhoven. Ik besloot het bos te verruilen voor het strand en mijn afstudeerstage in Den Haag te doen. Dat is gelukt! Na het afstuderen begon natuurlijk het echte werk: een baan. In plaats van een baan in de communicatie, kreeg ik een aanbod van een ICT detacheerder. Zij boden mij een traineeship aan, speciaal gericht op vrouwen.
Lees meer...

Retail & Brands festival 2019

13 september 2019

Scan & Badge o.l.v. event engineer Tjard Het Retail & Brands festival biedt de mogelijkheid om verschillende manieren te vinden om er over 5 jaar nog toe te doen. In de Rijtuigenloods Amersfoort was een mooi programma samengesteld voor het event op donderdag 12 september. Maar liefst 37 sprekers stonden deze dag ingedeeld, verspreid over 4 podia. Genoeg om naar te luisteren voor alle 600 deelnemers. Naast de sprekers waren er ook stands van verschillende bedrijven om gasten van het event over hun bedrijf in te lichten.
Lees meer...